Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Lean canvas model poskytování gymnastické průpravy
Ježová, Aneta ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Chrudimský, Jan (oponent)
Název: Lean canvas model poskytování gymnastické průpravy Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit podnikatelský návrh dle metody Lean Canvas, který se bude zabývat poskytováním gymnastických tréninků různým sportovním subjektům. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, je metoda tvorby podnikatelského projektu Lean Canvas, které předcházela rešerše literatury zabývající se tématikou podnikání a zakládaní startupů. Pro získání potřebných informací byly provedeny neformální rozhovory s trenéry gymnastiky, kterých se daná problematiky týká a se zástupci z řad potenciálních zákazníků, tedy se sportovními kluby. Výsledky: Výsledkem práce je návrh podnikatelského projektu dle metody Lean Canvas, který slouží jako odrazový můstek pro začátek podnikání a budoucí rozvoj. V návrhu je podrobně rozpracováno všech 9 oblastí, se kterými metoda lean canvas pracuje a v závěru je navržen postup testování daného produktu pomocí interview se zákazníky. Klíčová slova: podnikatelský plán, podnikání, lean podnikání, startup
Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka
Ježová, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
Název: Marketingová komunikace dálkové pěší trasy Hřebenovka Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvořit návrh marketingové komunikace pro českou dálkovou pěší trasu Hřebenovka. Vedlejším cílem je poté redesign webových stránek Hřebenovky a návrh obsahu a designu mobilní aplikace. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci použita, byla skupinová online diskuze se začínajícími i zkušenými hikery probíhající formou videokonference. Pro zhodnocení a následný návrh redesignu webových stránek byla provedena obsahová analýza webu. Výsledky: Výsledkem práce je návrh marketingové komunikace pro dálkovou pěší trasu Hřebenovka na rok 2022. Součástí je návrh struktury a designu webových stránek a aplikace, návrh příspěvků na sociálních sítích, příklad spolupráce s influencerem a návrh doplňkových předmětů. Klíčová slova: trek, digitální marketing, webové stránky, skupinová diskuze
Dobrovolnictví mládeže ve věku 20 - 24 let - zkušenosti, vnímání, role rodiny a vrstevníků v dobrovolnictví
Ježová, Aneta ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
Dobrovolnictví je stále velice aktuálním tématem v zahraničí i v České republice. Je nezbytnou součástí fungující občanské společnosti. Aktivity spojené s dobrovolnictvím je žádoucí podporovat a věnovat jim pozornost. Tato práce se zabývá dobrovolnictvím mladých lidí ve věku od 20 do 24 let. Zkoumá vliv rodiny a vrstevníků na dobrovolnictví mládeže, zjišťuje jaké je vnímání dobrovolnictví a jaký význam má jejich činnost pro dobrovolníky. Existují rozdíly mezi oblastí vzájemně prospěšnou a obecně prospěšnou? Dále se zabývá zkušenostmi s dobrovolnictvím této věkové skupin y a důvody volby formy dobrovolnické činnosti. V této práci byl proveden kvalitativní výzkum metodou fokusních skupin a analýza dokumentů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.