Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 241 záznamů.  začátekpředchozí200 - 209dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Trojánek, Štěpán ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, zda jsou marketingové komunikace a udržitelný rozvoj ze své podstaty v rozporu, či mohou-li být pro sebe navzájem přínosem a jak tuto synergii uplatnit v praxi. Nejdříve je v obecné rovině zkoumán vliv marketingových komunikací na udržitelný rozvoj, téměř výhradně co se obsahu komunikace týče, a následně je nastíněna role, kterou by marketingové komunikace na cestě za udržitelným rozvojem mohly hrát. V druhé části je nahlíženo na udržitelný rozvoj jako na příležitost pro marketing vč. komunikací a jako vhodná reakce na tuto příležitost je představen tzv. udržitelný marketing. Poté je krátce analyzována současná situace v ČR. Velká část práce je věnována konkrétním komunikačním doporučením pro firmy praktikující udržitelný marketing, ať už v rovině produktu, brandu či celé organizace. Následně jsou tato doporučení ilustrována na hodnocení vybraných tiskových reklam. V závěru práce jsou shrnuty tři způsoby, kterými marketingové komunikace mohou k udržitelnému rozvoji, dle autorova názoru, přispět: přenášení relevantních informací, normalizace udržitelného chování a vzdělávání.
Current Trends in Corporate Social Responsibility
Šimčíková, Eunika ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pencová, Barbora (oponent)
Cílem diplomové práce je identifikovat aktuální trendy v CSR. Teoretická část práce se věnuje vývoji problematiky CSR, základním koncepčním přístupům, motivaci firem k společensky odpovědnému podnikání a dominantním globálním trendům. Praktická část má za cíl zhodnotit relevanci CSR trendů pro jednu z největších firem světa General Electric.
Společensky odpovědné podnikání. Případová studie.
Efthymiadis, Šárka ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Matysová, Kamila (oponent)
Práce je rozdělena na dvě části. První část popisuje společenskou odpovědnost podniků z teoretického pohledu. Zahrnuje v sobě různé pohledy na CSR, stakeholdery, zabývá se i dopadem finanční krize na množství projektů CSR. Případová studie se zabývá společenskou odpovědností ve firmě Nike. Popisuje jednotlivé oblasti, ve kterých Nike společensky odpovědné podnikání provádí. I zde je popsán dopad světové finanční krize na množství realizovaných CSR projektů. Teoretická i praktická část práce podrobněji popisují reporting CSR.
Corporate Social Responsibilty (CSR) in Danone
Petroniová, Lucia ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Formánková, Petra (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou Corporate Social Responsibility (CSR)- v překladu- společenskou odpovědností firem. Teoretická část práce poskytuje ucelený pohled na CSR. Po úvodním uvedení definic konceptu společeské odpovědnosti pokračuje práce v představení historického vývoje CSR, přínosů realizace CSR aktivit, vysvětluje pojem "stakeholders", zdůrazňuje důležitost komunikace CSR aktivit a přibližuje pohled na společenskou odpovědnost jak ze strany jednotlivců tak i firem. Praktická část se již věnuje konkrétní, mezinárodní společnosti, Danone. Představuje CSR projekty společnosti Danone na globální a lokální úrovni. Praktickou část doplňuje analýzou vnímaní CSR aktivit společnosti Danone a.s. samotnými zaměstnanci společnosti. Závěr práce představuje shrnutí získaných poznatků v průběhu psaní diplomové práce a naplnění cíle diplomové práce.
Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola.
Němcová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Práce pojednává o teoretických základech marketingových a komerčních komunikací. Praktická část se věnuje návrhu komunikační strategie společnosti Coca-Cola
Zelený marketing
Bělonohá, Romana ; Ezrová, Hana (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Cílem práce je uvést vybraný přehled firem působících v různých odvětvích, které využívají ekologických prvků a zelených myšlenek ve svých činnostech. Zhodnocení současného stavu zeleného marketingu a výhled tohoto směru do budoucna, a to zejména v České republice v konfrontaci se světem.
Společensky odpovědné chování zákazníků
Kořítková, Lucie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je porovnat nákupní podmínky pro společensky odpovědného spotřebitele v České republice a Německu a zároveň postoj spotřebitelů k této problematice v daných zemích. Teoretická část práce vymezuje nejdříve koncept společenské odpovědnosti firem, na který navazuje společenská odpovědnost spotřebitelů. V praktické části jsou popsány nákupní podmínky pro společensky odpovědného zákazníka na základě výzkumu v terénu v obou zemích. V závěru práce jsou zhodnoceny výsledky z dotazníkového průzkumu.
Analýza a komparace CSR aktivit v sociální oblasti u firem působících na českém trhu
Würtherle, Jiří ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Cílem práce je zhodnotit úroveň CSR aktivit firem na českém trhu v sociální oblasti a zjistit, jak firmy na českém trhu CSR vnímají. Práce vychází z pojetí CSR z hlediska etiky. Na základě několika teoretických konceptů je v práci vyvinuta metodika, jak CSR aktivity firem hodnotit. Následně jsou tímto způsobem vyhodnoceny aktivity dvou firem na českém trhu, které se aktivně hlásí ke konceptu CSR. Tyto firmy mají představovat špičku v CSR na českém trhu. Jiný úhel pohledu poskytuje v práci širší skupina firem, mezi nimiž je proveden výzkum. Ten je zaměřen na CSR aktivity firem a vnitřní i vnější vnímání CSR. Analyzovány a komparovány jsou firmy podle počtu zaměstnanců (malé, střední a velké) a podle místa hlavního sídla (české a zahraniční). Na základě poznatků z analýz je předložena sada doporučení.
CSR and its impact on brand image
Mičáková, Veronika ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jestli existuje vliv společenské odpovědnosti firem na image značky. Konkrétně zkoumám vliv CSR firmy L'Oréal na image značky L'Oréal Paris. V teoretickém úvodu představuji koncept CSR, popisuji podstatu značky, jejího image-u, a to s konkrétními příklady z praxe pro lepší pochopení problematiky. Přechod mezi teoretickou a praktickou částí vytvořila třetí kapitola věnována stručné charakteristice firmy L'Oréal a její značce L'Oréal Paris. Následující praktická část je zaměřená na představení vlastního výzkumu uskutečněného formou dotazníkového šetření, kde mimo jiné využívám sémantický diferenciál a fyziognomický test. V závěru práce analyzuji získané odpovědi za pomoci prvotní sumarizace a dalšího zjišťování zajímavých souvislostí. Na základě takhle nabytých výsledků odpovídám na klíčovou otázku, zda vůbec existuje nějaký vliv společenské odpovědnosti L'Oréal-u na image značky L'Oréal Paris a navrhuji možnosti, jak by společnost mohla případný pozitivní efekt CSR na značku maximálně využít.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 241 záznamů.   začátekpředchozí200 - 209dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.