Název: Marketingové komunikace a udržitelný rozvoj.Konflikt nebo synergie.
Překlad názvu: Marketing communications & sustainable development: Conflict or synergy
Autoři: Trojánek, Štěpán ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Binar, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; ekoznačení; greenwashing; komunikace; Marketing; reklama; udržitelný marketing; udržitelný rozvoj; zelený marketing; advertising; communications; CSR; ecolabelling; green marketing; greenwashing; Marketing; sustainability; sustainable marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29854

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85244


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-09, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet