Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inovace ve službách: Využití designu služeb v praxi
Kánská, Kateřina ; Jaklová, Martina L. (vedoucí práce) ; Siser, Roman (oponent)
Teoretická část práce je věnována seznámení se s problematikou designu služeb. Jsou zde přiblížena specifika služeb a také trendy, které lze očekávat ve službách v budoucnu. Dále je zde blíže představen obor designu služeb. Jeho cílem je nalezení všech "kontaktních míst", kde se zákazníci se službou setkávají, objevení cest, kterými zákazníci službou prostupují, a na základě těchto vstupů inovování služeb pro co nejvyšší zákaznickou spokojenost a zároveň přínos pro poskytovatele. Úvodní část práce také představuje argumenty, proč se designu služeb věnovat, a zároveň přináší nejvýznamnější metody, jakými lze služby vylepšovat, jako jsou "cesta zákazníka službou", "persóny", vlastní vyzkoušení služeb, "etnografický výzkum" a "webdesign". Ty jsou dále využity v praktické části práce. Praktické využití designu služeb je realizováno pro projekt ""Brýle domů"". Jeho podstatou je prodej brýlí na předpis přes e-shop bryle-domu.cz a zároveň prostřednictvím patentovaného konceptu "Optiscont" -- samoobslužné oční optiky. Za účelem designu služeb projektu "Brýle domů"je pomocí představených metod proveden výzkum, který má dvě fáze. První fáze se věnuje testování prototypu služby, druhá fáze komplexnímu hodnocení služeb inovovaných mj. na základě výstupů první fáze výzkumu. Závěrečná část práce se věnuje interpretaci výsledků. Na základě výsledků výzkumu a testování je sestavena "cesta zákazníka službou" včetně vyprofilovaných "persón" -- archetypů zákazníků služby. Prostřednictvím "rezervoáru dobré vůle" jsou souhrnně prezentovány silné a slabé stránky služby. Závěrem jsou formulována doporučení pro inovace služeb. Hlavním doporučením je zjednodušit webové stránky, vysvětlit zákazníkům fungování konceptu Optiscont v místě prodeje a zaměřit se na propojení všech kontaktních míst služby.
Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola.
Němcová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Práce pojednává o teoretických základech marketingových a komerčních komunikací. Praktická část se věnuje návrhu komunikační strategie společnosti Coca-Cola
Komunikační strategie recyklace a sběru lahví
Slavinská, Lenka ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá komunikací v oblasti společenské odpovědnosti firem (CSR). Klade si za cíl analyzovat vztah mezi marketingovou komunikací a CSR a zhodnotit, jaké nástroje komunikačního mixu jsou pro komunikaci CSR a zejména komunikaci recyklace vhodné. Dotýká se problematiky obalu v marketingu, recyklace, sběru a třídění odpadů a udržitelného rozvoje. Teoretické poznatky jsou aplikovány na společnost The Coca-Cola Company.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.