Název: Komunikační strategie nové plastové láhve společnosti Coca-Cola.
Překlad názvu: Concept of communication strategy of The Coca-Cola Company´s new plastic bottle
Autoři: Němcová, Klára ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Šiser, Roman (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CSR; komunikace; obaly; communication; CSR; packaging

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24696

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77406


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet