Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PR aktivity společnosti Kofola a vyhodnocení jejich efektivnosti
Dvořáková, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Teoretická část mé práce se zabývá popsáním marketingu a jednotlivých složek marketingové komunikace. Pozornost je věnována problematice public relations a jejich hlavním nástrojům. Praktická část popisuje jednotlivé PR aktivity společnosti Kofola, obsahuje jejich zhodnocení a také navržení určitých opatření pro zvýšení jejich efektivnosti.
Analýza strategie osobního prodeje společnosti Kofola
Strachová, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Teoretická část práce obsahuje obecnou charakteristiku společnosti Kofola, aspekty osobního prodeje a nejdůležitější předpoklady a rysy úspěšného obchodního zástupce. Čtvrtá kapitola je věnována přehledu praktického fungování osobního prodeje společnosti Kofola a navazující pátá kapitola shrnuje konkrétní činnosti a specifika pracovního týdne obchodního zástupce této společnosti. Šestá kapitola je zaměřena na nástroje podpory prodeje, které společnost Kofola běžně využívá: spotřebitelské a zákaznické akce. Závěrečná kapitola se věnuje hodnocení obchodních zástupců, které je součástí motivačního systému společnosti Kofola.
Launch of "Vinea" Brand in the Czech Market
Šušnyák, Viktor ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Vinea je tradiční slovenská značka nealkoholického nápoje s příchutí hroznů. Jejím vlastníkem je jeden z největších výrobců nealko nápojů ve střední Evropě - skupina Kofola. Očekává se, že Kofola v blízké budoucnosti uvede tuto značku na český trh. Tato práce se zabývá identifikací současné pozice Kofoly na trhu a formulací vhodné strategie zavedení Viney na český trh. Za účelem získání potřebných informací na formulaci vhodné strategie byl vykonán online průzkum, jehož výsledky jsou taktéž součástí této práce. Teoretická část práce obsahuje popis nejčastěji využívaných teoretických konceptů souvisejících se situační analýzou, strategiemi a budováním značky.
Analýza obnovy a úspěchu značky Kofola
Dopitová, Šárka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Práce analyzuje úspěšný návrat značky Kofola na český trh. Hlavními zkoumanými oblastmi je marketingový mix, finanční analýza a postavení Kofoly na českém trhu. Rozbor marketingového mixu podává základní informace o tom, v jaké formě se produkt objevil na trhu a jakým způsobem byl prezentován. Finanční analýza informuje o ekonomických výsledcích, jichž dosáhl podnik, který se rozhodl tuto značku oživit. Nelze je sice přímo vztáhnout k této konkrétní značce, ale i tak jde o důležité informace, protože finanční síla podniku má zásadní vliv na další rozvoj a působení značky. Posledním aspektem, který dotváří obraz o současné pozici značky, je postavení Kofoly na trhu a mezi konkurenty.
Porovnání aditivních látek coly a kofoly z hlediska platné legislativy
Homola, Martin ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
HOMOLA, Martin. Porovnání Coca-Coly a Kofoly z hlediska aditiv. Praha: VŠE, Fakulta podnikohospodářská, Katedra managementu, 2009. 42 s. Cílem této práce je charakteristika aditiv, posouzení vlivu Coca-Coly a Kofoly na lidský organizmus, zjištění oblíbenosti těchto nápojů u běžné populace a poukázání na zdravotní rizika vyplývající z jejich časté konzumace.
Analýza úspěchu značky Kofola
Šlechta, Martin ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Jandová, Lucie (oponent)
Skvělým příkladem značky, které se úspěšně zapojit se do dialogu se zákazníky, je podle mého názoru Kofola, které se výborně povedlo využít svého "starého já" a některých myšlenek, které jsou spojeny s první etapou jejího "života" za totalitního režimu. Charakteristické pro ni je, že se řídí nejmodernějšími principy řízení značek. Je otevřená svým zákazníkům a bere je spíše jako své spojence na cestě určitým směrem, který díky své velikosti může udávat a ovlivňovat, než jako publikum, kterému říká, co má dělat. Jsem přesvědčen, že právě tato otevřenost stojí za úspěchem její živoucí síly a vášně, kterou pro ni má tolik jejích fanoušků, kteří tuto vášeň nepochybně promění v opakované nákupy jejích produktů. V této práci se pokusím popsat a vysvětlit způsob, jak tohoto otevřeného vztahu dosáhla a jak se jí ho daří udržovat, pomocí popisu značky jako výchozího bodu, který udává směr pro jednotlivé kampaně a popisu kampaní samotných, jako konkrétních příkladů uplatnění strategie značky.
Proces zavádění značky Kofola(r) na německý trh
Procházka, David ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Cílem práce je popsat možný nenákladný vstup značky a produktu Kofola na německý trh, resp. do Bavorska. Hypotézou práce je domněnka, že na bavorském trhu existuje mezera, kde cílový segment tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, kteří touží žít po svém a hledají svůj nápoj. V práci je dále rozpracována myšlenka vstupu vytvořením vlastní sub-kofola-kultury a rozšíření nápoje mezi jedince cílové skupiny pomocí multiplikace. Práce popisuje jeden možný proveditelný způsob vstupu ve městě Norimberk a nabádá k dalšímu výzkumu a zpracování dané tématiky. Podkladem práce bylo provedené dotazníkové šetření.
Finanční analýza Kofola, a.s.
Kocián, Marek ; Lodr, Jakub (vedoucí práce) ; Tyll, Ladislav (oponent)
Obsahem této bakalářské práce je finanční analýza společnosti Kofola, a.s. s cílem zhodnotit výsledky hospodaření za roky 2001 ? 2005. Bakalářská práce se skládá z několika hlavních částí. První část reprezentuje souhrn teoretických pojmů, které jsou v druhé části prakticky na podnik aplikovány. Závěr práce hodnotí výsledky finanční analýzy, majetkovou strukturu a celkové finanční zdraví společnosti Kofola a.s.
Analýza reklamní kampaně produktu Kofola
Kubovčíková, Veronika ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Engel, Filip (oponent)
Práce pojednává o reklamní kampani produktu Kofola. Snaží se zodpovědět základní otázky: Kdo je a kdo není konzumentem Kofoly? Jaký je vztah dotazovaných k reklamním kampaním společnosti Kofola a proc zaujímají zrovna tento postoj? Jsou reklamní kampaně Kofoly známé pro konzumenty i nekonzumenty Kofoly? Jsou reklamní kampaně Kofoly důvodem k nákupu tohoto produktu? Veškeré závěry jsou vyvozeny na základě dotazníkového šetření.
Reklama, měření účinnosti reklamy
Žemlička, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Hospodský, Richard (oponent)
Práce se zabývá reklamou jako každodenním fenoménem kolem nás. První část je teoretická, věnuje se základním způsobům přesvědčování spotřebitele pomocí reklamních sdělení a také zasazuje reklamu do širšího kontextu segmentace trhu, budování značky a moderních přístupů ke spotřebiteli. Druhá část je praktická, byl proveden reálný průzkum trhu, hodnocení reklam na produkty Coca Cola a Kofola. Na těchto datech byly ukázány základní analytické metody, přílohou práce je prezentace výsledků v programu Power Point.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.