Název: Analýza obnovy a úspěchu značky Kofola
Překlad názvu: The analysis of the renewal and success of the brand Kofola
Autoři: Dopitová, Šárka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Boček, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: finanční analýza; Kofola; marketingový mix; postavení na trhu; značka; brand; financial analysis; Kofola; marketing mix; position in the market

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/14251

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-10221


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet