Název:
Analýza strategie osobního prodeje společnosti Kofola
Překlad názvu:
Analyse of the stategy of personal selling of the Kofola company
Autoři:
Strachová, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část práce obsahuje obecnou charakteristiku společnosti Kofola, aspekty osobního prodeje a nejdůležitější předpoklady a rysy úspěšného obchodního zástupce. Čtvrtá kapitola je věnována přehledu praktického fungování osobního prodeje společnosti Kofola a navazující pátá kapitola shrnuje konkrétní činnosti a specifika pracovního týdne obchodního zástupce této společnosti. Šestá kapitola je zaměřena na nástroje podpory prodeje, které společnost Kofola běžně využívá: spotřebitelské a zákaznické akce. Závěrečná kapitola se věnuje hodnocení obchodních zástupců, které je součástí motivačního systému společnosti Kofola.The theoretical part of this thesis contains the general characteristics of the Kofola company, aspects of personal selling and the most important atributes of a successfull sales representative. The fourth chapter is focused on the review of the personal selling by the Kofola company and the fifth chapter summarizes concrete activities and specifics of the workweek of the sales representative of this sompany. The sixth chapter decsribes instruments of sales promotion often used by the Kofola company: special offers for customers and consumers. The last part of this thesis is focused on the performance measurement of the sales representatives, which is a part of a motivation system of the Kofola company.
Klíčová slova:
Kofola; obchodní zástupce; osobní prodej; Kofola; personal selling; sales representative
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20008