Název: Proces zavádění značky Kofola(r) na německý trh
Překlad názvu: Procedure of introducing Kofola brand onto the german market
Autoři: Procházka, David ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2006
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je popsat možný nenákladný vstup značky a produktu Kofola na německý trh, resp. do Bavorska. Hypotézou práce je domněnka, že na bavorském trhu existuje mezera, kde cílový segment tvoří mladí lidé ve věku 18-30 let, kteří touží žít po svém a hledají svůj nápoj. V práci je dále rozpracována myšlenka vstupu vytvořením vlastní sub-kofola-kultury a rozšíření nápoje mezi jedince cílové skupiny pomocí multiplikace. Práce popisuje jeden možný proveditelný způsob vstupu ve městě Norimberk a nabádá k dalšímu výzkumu a zpracování dané tématiky. Podkladem práce bylo provedené dotazníkové šetření.
Klíčová slova: Individualita; Kofola; Multiplikátor; Street Culture; značka

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/1066

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8488


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet