Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,678 záznamů.  začátekpředchozí1693 - 1702dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Produktor a recipient v reklamní komunikaci
Lukáčová, Marie ; Mareš, Petr (vedoucí práce) ; Šebesta, Karel (oponent)
SHRNUTÍ Diplomová práce s názvem Produktor a recipient v reklamní komunikaci se zabývá komunikačními činiteli v reklamě, zvláště rolemi produktora, adresáta a recipienta, kteří mají na podobu reklamních komunikátů zásadní vliv. Práce sleduje proces vzniku reklamy, seznamuje se základním slovníkem, který se používá v reklamních agenturách, a vysvětluje, proč je důležité rozlišovat mezi jednotlivými částmi textu (headline, copy, claim), i když je nutné, aby byly ve vzájemném souladu. Zvláštní pozornost je pak věnována claimu a vlivu reklamy na jazyk a mluvu recipientů.
Týmová spolupráce v Adventure racing
Šavrňák, Ondřej ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vaněk, Tomáš (oponent)
Název práce: Týmová spolupráce v Adventure racing Cíl práce: Hlavním cílem je sestavení kapitoly o optimální spolupráci v Adventure racing. A to tak, aby pomohla začínajícím týmům, ale zároveň aby se z určitých nedostatků mohly poučit i zkušené týmy a posunuly svojí týmovou spolupráci o stupeň výše. Metoda: V práci byla použita metoda rešerše literatury, a to z knižních dokumentů, článků, výzkumů. Výsledky: Definovat optimální týmovou spolupráci je složitým úkolem. Na světě nenajdeme dva úplně stejné týmy, a proto také každému týmu může vyhovovat něco jiného. Nicméně věřím, že práce poskytuje nováčkům návod jak začít a zkušeným týmům ukazuje cestu ke zlepšení jejich spolupráce, případně přiláká k Adventure racing nové nadšence. Klíčová slova: tým, členové týmu, komunikace, motivace, týmové role
Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky
Novotný, Zdeněk ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Komunikace FC Vysočina Jihlava se sportovními fanoušky Elementárním cílem práce je navrhnutí koncepce komunikace FC Vysočina Jihlava, a.s. se sportovními fanoušky v případě postupu do I. ligy, která by vedla ke zkvalitnění a zefektivnění komunikačního procesu s fanoušky. Dílčím úkolem je zanalyzování a zhodnocení současného stavu komunikace s fanoušky FC Vysočina Jihlava jako jednoho z kritických bodů fungování sportovního klubu. Analýza současného stavu komunikace je podložena jednak jeho SWOT analýzou, a také výsledky proběhnutého marketingového průzkumu, jehož realizace je dalším dílčím úkolem této práce. Klíčová slova: FC Vysočina Jihlava, a.s, fanoušci, komunikace, marketing, marketingový výzkum, SWOT analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 2,678 záznamů.   začátekpředchozí1693 - 1702dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.