Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 136 záznamů.  začátekpředchozí117 - 126další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociální a komunitní sítě
Harášek, Luboš ; Nekvasil, Marek (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Cílem bakalářské práce je prozkoumat a porovnat nejvýznamnější světové a české internetové sociální sítě. U těchto sociálních sítí následně jednak popsat přínosy pro společnost a jejich marketingové využití, ale také jejich stinné stránky, které představují pro uživatele různá nebezpečí. Cílů práce je dosaženo průzkumem internetových a knižních zdrojů a jejich vyhodnocením. Dalším zdrojem pro podpoření výsledků výzkumu je internetový dotazník. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních částí, kde je nejprve vysvětlena teorie ohledně sociálních a komunitních sítí, webu 2.0 a sémantického webu. V druhé části jsou popsány jednotlivé sociální sítě a porovnány jejich základní služby. Dále následuje shrnutí trendů v sociálních sítích, přínosy a nebezpečí sociálních sítí. V poslední části jsou prezentovány výsledky internetové ankety a zamyšlení nad ideální sociální sítí. Přínosem práce je vytvoření přehledu o nejpoužívanějších sociálních sítích a upozornění čtenářů na nebezpečí těchto sociálních sítí. V úvaze nad ideální sociální sítí popisuji, jak by tato sociální síť mohla vypadat, co by umožňovala a jak by byla řešena. Anketa mezi internetovými uživateli ukazuje názor respondentů na danou problematiku a jejich chování na sociálních sítích.
Aplikace web 2.0
Krutský, Matyáš ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Bakalářská práce se zabývá jedním z trendů Web 2.0 - hybridními webovými aplikacemi, tzv. mashupy. Ve stručnosti se snaží popsat fungování takových aplikací a rozdělit je na různé typy. V první části čtenáře zasvěcuje do pojmu Web 2.0, který dal vzniknout mashup aplikacím. Představuje základní pojmy a uvádí čtenáře do pojmu mashup. Druhá část se věnuje ekonomickým aspektům tvorby mashup aplikací z pohledu tvůrců různých typů mashup aplikací a tvůrců API rozhraní. Cílem je uvést přehled možností profitu z mixování webových služeb. Třetí část popisuje různé typy rozhraní přes které mohou webové aplikace komunikovat. Stručně popisuje REST, XML-RPC, SOAP, Javascriptové API a screen scraping. Cílem této kapitoly je stručně popsat daná rozhraní a dát čtenáři základní přehled k podrobnějšímu studiu. V další části je představena ukázková aplikace spojující službu rajče.net pro sdílení fotografií na internetu s komunitní sítí Facebook. Předposlední část je věnována přehledu automatických nástrojů pro tvorbu datových mashupů Openkapow Robots, Yahoo! Pipes a službě Dapper. Stručně mapuje možnosti jejich použití. Poslední části je stručný přehled situace ohledně mashupů v České republice.
Využití sociálních aplikací v praxi
Holásek, Jakub ; Feuerlicht, Jiří (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na využití sociálních aplikací z praktického pohledu, zabývá se tedy více praktickým použitím těchto aplikací více, než teoretickými hypotézami. Cílem práce je jednak vývoj rozšíření sociální aplikace pro týmovou spolupráci a jednak implementace jiného druhu sociálních aplikací do společnosti. Prvním cílem je vytvoření komponenty, která umožní zakládat týmy, členy týmu a veškerou týmovou agendu do stávajícího systému social bookmarkingu VŠElink pro použití na VŠE, včetně diskuse aspektů a úskalí vývoje a některých vývojových detailů. Druhým hlavním cílem je implementace wiki nástroje do jednoho z oddělení ČSOB pod kódovým označením projekt Bikipedia. V souvislosti s tím i popis hlavních východisek a detailů tohoto projektu s doporučeními pro případné budoucí systémové integrátory.
Potenciál webu 2.0 z hlediska komerční komunikace
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
V této práci se zabývám potenciálem webu 2.0 pro komerční komunikace. Služby webu 2.0 učinily internet mnohem zábavnějším. I proto se na celém světě stále zvyšuje počet jeho uživatelů. Zároveň stoupá i průměrná denní doba strávená online. U televize, tisku a rozhlasu je tento trend spíše opačný. To představuje velký problém pro marketéry firem, kteří se dosud spoléhali z převážné většiny na komerční komunikaci právě přes tradiční média. Já se ve své práci snažím najít možnosti, jak tento problém řešit. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou webu 2.0 a způsobů komerční komunikace na internetu. Popisuji v ní jednotlivé nástroje webu 2.0 a nejvyužívanější typy reklamy na internetu. V praktické části je provedena analýza nástrojů webu 2.0 z pohledu možností a významu pro komerční komunikace. Dále zde uvádím příklady úspěšných projektů webu 2.0. a analyzuji skutečně realizované online reklamní kampaně. Závěr této části obsahuje můj vlastní návrh komunikační kampaně pro společnost McDonald's s využitím jednoho z nástrojů webu 2.0 - sociální sítě Facebook.
Aktuální trendy v oblasti ECM
Havránek, Denis ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Cílem této práce je prezentovat aktuální trendy na trhu technologií pro Enterprise Content Management (ECM) a dopad nepřetržitého vývoje oblasti IS/ICT na analyzovanou oblast. Průběhem práce jsou rozebrány základní definice a charakteristiky komponent ECM systému, je stručně vymezena situace na dnešním trhu produktů ECM a jsou prezentovány nejvýznamnější trendy v oblasti ECM v tomto roce a i s ohledem do budoucna. Celkem je probráno pět trendů: vliv nových technologií sociálního webu druhé generace (Web 2.0) na produkty a nástroje pro spolupráci v systémech ECM; snaha o integraci nestrukturovaných dat ECM systému s daty systémů pro Business Intelligence (BI) pro vytváření lepších nástrojů na podporu strategických rozhodování v podnicích; využití modelu Software-as-a-Service (SaaS) jako levnější a přístupnější varianty pro distribuci ECM řešení; nárůst obliby komerčních open-source ECM řešení jako konkurenceschopná a finančně dostupnější varianta; a jako poslední, specifikace CMIS (Content Management Interoperability Services) jako navrhovaný standard zahrnující sadu webových služeb, zaručujících interoperabilitu a přístup k datovým úložištím bez ohledu na používaném systému. Na závěr je ještě prezentováno, jak se jednotlivé trendy odráží na konkrétních řešeních trhu produktů ECM.
Analýza grafického designu informačních portálů
Reichmann, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Turek, Filip (oponent)
V dnešní informační společnosti bychom se bez velkých informačních portálů a specializovaných internetových magazínů neobešli. Grafický design je nedílnou součástí těchto webových sídel a výrazně ovlivňuje jejich použitelnost, představu uživatelů o serióznosti serveru i samotné chování uživatelů. Proto jsem analyzoval grafické designy úspěšných českých portálů pomocí uživatelského testování, osobního hodnocení, analýzou kompatibility, doby stahování a hodnocení návštěvnosti. Na základě výsledků analýzy jsem vymezil zásady pro návrh grafického designu jednotlivých typů informačních serverů, které pomohou webdesignerům vytvářet kvalitní a funkční designy. Tyto zásady jsem využil při tvorbě designu Topreportu, který se stal úspěšným projektem na poli informačních serverů.
Nové formy marketingu
Khalilova, Nazila ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Nové trendy v marketingové komunikaci" se zaměřuje na nové metody v komunikačním mixu, jako jsou guerilla, buzz, direct, mobile a event marketing, a product placement. Hlavním cílem práce je definovat důležité prvky komunikačního mixu současnosti a ukázat jejich důležitost v podmínkách nového globálního trhu. Příklady z praxe o použití těchto metod jsou uvedeny v praktické části a to na zkušenostech jak na ázerbájdžánském trhu, tak i na světových trzích. Ázerbájdžán je zde také ukázán jako potenciální trh pro zahraniční investory.
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Havlena, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity serveru www.o2exxtra.cz, v kontextu využívání komunitních webů ke komerčním účelům. Server O2 Extra je komunitním portálem, který sdružuje sponzoringové aktivity společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., a dává možnost svým uživatelům soutěžit a být informován o aktuálním kulturním i sportovním dění. V teorii diplomové práce je probírána tématika Webu 2.0 a komunitních sítí, s představením těch nejdůležitějších - Google, Last.fm, Myspace a Facebook, přičemž jsou uvedeny jejich historie a funkce. V teorii práce má samostatný prostor vymezen také pojem sponzoring, který je důležitý pro pochopení fungování webu. Praktická část se zabývá představením www.o2extra.cz, popisem jeho funkcí a vzhledu a stěžejní částí je pak hodnocení jeho efektivity pomocí metodologického nástroje - Google analytics. Prostor je věnován analýze důležitých statistik s komentářem a interpretací pro potencionální čtenáře. Výstupem je pak ucelený obraz o fungování a efektivitě www.o2extra.cz s doporučeními do budoucnosti.
Web 2.0
Vítek, Pavel ; Rydzi, Daniel (vedoucí práce) ; Šindelář, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá trendem Web 2.0. Definuje co tento trend znamená a předkládá charakteristické rysy, kterými se odlišuje : změna přístupu v komunikaci, otevřenost obsahu, web tvořený uživateli, reputační systémy, nástup webových aplikací. Přibližuje technologické zázemí služeb a jejich fungování, především tedy AJAX, Adobe Flex, Silverlight. Poukazuje na projekty, které stály na počátku vzniku Webu 2.0. Zkoumá principy fungování těchto projektů a na těchto principech dokazuje globální rysy celého trendu. Za názorné příklady byly zvoleny : komunitní servery MySpace a Facebook, vyhledávač Google s jeho dalšími službami, server pro sdílení videa Youtube, záložkovací server del.icio.us, agregační a linkovací server digg.com, otevřená internetová encyklopedie Wikipedie, internetové personalizované rádio s bohatou encyklopedií hudby last.fm. Závěr práce se zabývá možným vývojem do budoucna a situací v České republice. Následuje shrnutí a zodpovězení základních otázek položených v úvodu této práce a nastínění hlavních omezení dosavadního vývoje s jejich možným řešením.
Vývoj webového portálu koli.cz, zhodnocení aplikovatelnosti konceptu Web 2.0
Zmeškal, Jan ; Koubský, Petr (vedoucí práce) ; Kasal, Jiří (oponent)
Práce se zabývá popisem internetové služby WWW, její historie a současných trendů. Navazuje pak rozborem pojmu Web 2.0, který je aktuálně předmětem rozsáhlých diskusí jeho příznivců a odpůrců. Teoretické poznatky jsou dále prakticky aplikovány při analýze služeb vyvíjeného portálu koli.cz, což považuji též za cíl práce. Přiblíženy jsou jak dílčí poskytované služby tak jejich vzájemná propojenost a integrace napříč systémem. V souvislosti se záběrem praktické části jsou v práci popsány též největší zástupci webových portálů ve světě a v ČR a největší zdroj jejich příjmů, internetová reklama. Přínos práce je především v její praktické části, která bude využita jako globální koncept pro další analýzy a vývoj portálu koli.cz.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 136 záznamů.   začátekpředchozí117 - 126další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.