Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Potenciál webu 2.0 z hlediska komerční komunikace
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
V této práci se zabývám potenciálem webu 2.0 pro komerční komunikace. Služby webu 2.0 učinily internet mnohem zábavnějším. I proto se na celém světě stále zvyšuje počet jeho uživatelů. Zároveň stoupá i průměrná denní doba strávená online. U televize, tisku a rozhlasu je tento trend spíše opačný. To představuje velký problém pro marketéry firem, kteří se dosud spoléhali z převážné většiny na komerční komunikaci právě přes tradiční média. Já se ve své práci snažím najít možnosti, jak tento problém řešit. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou webu 2.0 a způsobů komerční komunikace na internetu. Popisuji v ní jednotlivé nástroje webu 2.0 a nejvyužívanější typy reklamy na internetu. V praktické části je provedena analýza nástrojů webu 2.0 z pohledu možností a významu pro komerční komunikace. Dále zde uvádím příklady úspěšných projektů webu 2.0. a analyzuji skutečně realizované online reklamní kampaně. Závěr této části obsahuje můj vlastní návrh komunikační kampaně pro společnost McDonald's s využitím jednoho z nástrojů webu 2.0 - sociální sítě Facebook.
TV vysílání přes internet se zaměřením na on-line vysílání České televize
Švehla, Radim ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Klimeš, Jan (oponent)
Práce se zabývá fenoménem dnešní doby ? vysíláním přes Internet. Především je orientována na vysílání televizní. První část seznamuje čtenáře se základními prvky televizního vysílání a s technickými principy vysílání on-line. Druhá část je věnována internetovému vysílání České televize. Část závěrečnou tvoří koncepce on-line videopůjčovny navržené pro Českou televizi.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.