Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza intranetu ve společnosti a podmínky pro úspěšnou migraci
Novák, Miroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na správu podnikového obsahu pomocí intranetu. V práci je představena konkrétní vybraná společnost a popsán její intranet z informačního pohledu. Na intranetu je proveden průzkum spokojenosti mezi vybranými zaměstnanci společnosti a následně je vyhodnocen. Další kapitola se zabývá popisem vybrané technologie Microsoft SharePoint 2013, na kterou plánuje společnost přecházet, a její přínosy oproti stávajícímu řešení. Poslední část je věnována oblastem, na které by se společnost měla zaměřit pro absolvování úspěšné migrace. Oblasti jsou pojaty z pohledu společnosti, která může jednotlivé kroky uskutečnit nezávisle na třetí straně. Součástí práce jsou přílohy, kde jsou uvedeny obrázky týkající se vybrané technologie SharePoint 2013 a vzorový dotazník, který byl v rámci společnosti rozeslán.
Analysis of threats and risks related with document management in the telecommunications company
Legát, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Diplomová práca sa venuje analýze hrozieb a rizík súvisiacich so správou dokumentov v reálnom podniku - veľkej telekomunikačnej spoločnosti. V podniku je na správu dokumentov využívané komplexné riešenie, označované ako aplikácia DMS, ktorá je implementovaná nad platformou IBM FileNet P8. V práci sa zameriam na riziká spojené s prevádzkou aplikácie DMS v podniku. Aplikáciu DMS a správu dokumentov popíšem, a to vrátane problémov, vnímaných z pohľadu Dodávateľa. Na základe týchto problémov identifikujem riziká, pre podnik vyplývajúce z prevádzky aplikácie DMS. Následne riziká vyhodnotím a navrhnem riešenia, pomocou ktorých možno uvedené riziká zvládnuť alebo im predísť. Navrhnuté riešenia zoradím do poradia, v akom by mali byť realizované, vzhľadom na povahu rizika a finančnú náročnosť riešenia. Prínosom práce je zoznam identifikovaných rizík a zoznam riešení, ktoré bude možné v podniku využiť pri určovaní priorít zmenových požiadaviek realizovaných v roku 2013, a prípadne pri jednaniach o navýšení rozpočtu na prevádzku aplikácie DMS.
Motivace malých a středních firem pro využití cloudových řešení
Běloch, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast cloud computingu. Cloud computing je aktuální trend, který mění dosavadní způsob poskytování IT. Koncept cloud computingu je postaven na modelu poskytování IT zdrojů formou služeb. Tento model nabízí společnostem mnoho výhod. Cílem diplomové práce je poskytnutí přehledu o motivačních složkách, bariérách a jejich řešení při přechodu malých a středně velkých firem k produktům v oblasti cloud computingu. Teoretická část práce se zabývá ekonomickými a technologickými aspekty plynoucí z nasazení modelu cloud computingu. V další fázi je poskytnut přehled adopce služeb cloud computingu v České republice a aktuálních trendů. Praktická část práce je zaměřena na výzkum motivačních aspektů a bariér plynoucích z adopce služeb postavených na konceptu cloud computingu. Hlavním přínosem práce je poskytnutí přehledu motivačních aspektů a bariér podložených výzkumem v prostředí českých společností. Přehled může pomoci zástupcům společností, kteří uvažují o nasazení řešení v oblasti cloudu, ale bojují s bariérami, které tento model přináší.
Řešení správy dokumentů v agentuře pro výzkum trhu
Řehák, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje správě dokumentů v agentuře pro výzkum trhu. Cílem práce je návrh řešení správy dokumentů v návaznosti na stávající stav IS/ICT v uvažované agentuře a analyzované požadavky. Součástí je také popis implementace zvoleného systému. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje agenturu, současný stav IS/ICT a uvádí požadavky a omezení vedoucí k návrhu řešení. Druhá část popisuje zvolené řešení a jeho dílčí prvky. Ve třetí části je popsána implementace řešení do produkčního prostředí a plán migrace dat.
Nasazení aplikace SharePoint v reklamní agentuře
Graf, Pavel ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato práce se zabývá nasazením aplikace Microsoft SharePoint v reklamní agentuře CreativeDreams s.r.o. zejména pro účel evidovaní firemních projektů a zakázek. Důležitou součástí práce je provedení analýzy současného stavu společnosti tak, aby bylo možné navrhnout řešení maximálně přizpůsobené potřebám společnosti. Kromě evidence projektů a zakázek poslouží aplikace společnosti i v podpoře interních administrativních procesů a zjednodušení nebo automatizaci některých činností spojených s pracovní náplní. Dále umožňuje plánování jednotlivých činností v průběhu trvání projektu. V neposlední řadě aplikace pomáhá spolupráci všech zaměstnanců a zjednodušuje přístup k informacím. Závěr obsahuje shrnutí výhod a nevýhod změn souvisejících s nasazením aplikace.
Portálové řešení správy dokumentů a jejich oběhu
Štěpán, Radek ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Diplomová práce pojednává o správě dokumentů a jejich oběhu. Cílem diplomové práce je analyzovat stávající situaci správy podnikového obsahu na soukromé univerzitě a na základě provedené analýzy naplánovat portálové řešení správy dokumentů a jejich oběhu a implementovat jeho pilotní verzi. Práce je rozdělena do tří částí. První část popisuje prostředí univerzity a uvádí podnět ke zpracování projektu. Druhá část práce popisuje architekturu informačního systému a současný stav správy podnikového obsahu na univerzitě. Třetí, závěrečná, část popisuje architekturu a plán implementaci portálového řešení.
Nasazení technologie MS SharePoint v podniku
Boudek, Tomáš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na správu podnikového obsahu pomocí technologie společnosti Microsoft. V práci je popsáno nasazení technologie MS SharePoint v nové verzi 2010, nejedná se o verzi SharePoint Server 2010, ale její volně dostupnou obdobu SharePoint Foundation 2010, která je poskytována zdarma. V práci je představena vybraná společnost, její obor působnosti, firemní hierarchie zaměstnanců a oddělení. Je představen aktuálně používaný software i hardware. Dále je v práci představena architektura technologie SharePoint, její hlavní oblasti, stavební prvky, možnosti oprávnění a webové části. Jsou představeny i aplikace podporující lepší správu a konfiguraci celé technologie. Dále jsou představeny hardwarové a softwarové požadavky, a probrány důležité aspekty týkající se nasazení celé technologie. Také je popsáno, co nabízí verze SharePoint 2010 oproti verzi původní. Je vytvořen návrh konkrétních částí webové aplikace. V závěru jsou pak odhadnuty přínosy této technologie pro danou společnost a navrhnuto řešení pro správu podnikového obsahu pomocí technologie SharePoint Foundation 2010. Součástí práce jsou přílohy, kde jsou zaznamenány obrázky týkající se konfigurace daných částí nasazované technologie.
Řízení změn IS v prostředí internetových obchodů
Brtník, David ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Tato práce je vhodným informačním zdrojem pro malé a střední společnosti, které se potýkají s problémy zastaralého informačního systému. Do bodu, kdy původní informační systém přestane vyhovovat novým požadavkům, se dříve či později dostane každá rostoucí společnost. Na konkrétním příkladu malé firmy, která se snaží expandovat na zahraniční trhy, poukazuje práce na postupný nesystematický rozvoj jednotlivých částí jejího IS. V tomto případě měly rychlé částečné úpravy funkčnosti vždy přednost před systematickým rozvojem. Najednou se však společnost ocitla ve stavu, kdy již není možné část systému dále rozvíjet a řeší problém jak dál. V souladu s primárním cílem, kterým je zvýšení efektivity distribučních procesů, je zde popsán projekt sjednocení dvou rozdílných e-commerce řešení a jejich integrace do dalších aplikací. V druhé části se práce zabývá hledáním vhodné aplikace, která by zastřešila optimalizované distribuční procesy a popisuje způsoby, jak je možné k výběru přistoupit.
Analýza užití finančního modulu ERP systému v praxi
Olšovský, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Cílem této práce je analýza finančního modulu ERP softwaru Microsoft Dynamics AX 4.0 v praxi. Využitím zkušeností z praxe a průzkumů mezi uživateli zkoumá fungování programu v existující firmě a analyzuje funkcionalitu jeho finančního modulu. Po úvodu následuje kapitola, která popisuje obecně ERP softwary, jejich historii a vývoj. Třetí kapitola popisuje implementaci softwaru ve sledované firmě, aplikační architekturu firmy a seznamuje s implementovanými moduly Axapty. Čtvrtá kapitola začíná zkoumat využití finančního modulu Axapty ve firmě průzkumem mezi jejími uživateli. Pátá kapitola pak rozebírá jednotlivé zjištěné problémy a omezení. Šestá kapitola hledá řešení problémů uvedených v páté kapitole a možná vylepšení finančního modulu Axapty. Závěr shrnuje celou práci a hodnotí využití a funkcionalitu finančního modulu Axapty ve firmě.
Records Management v rámci SAP
Höfer, Albert ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Cílem práce je zjistit, zda je možné nastavit SAP RM takovým způsobem, aby vyhovoval požadavkům standardu MoReq2. Teoretická část diplomové práce se zabývá Records Managementem, standardem MoReq2 a softwarovým nástrojem SAP Records Management. Pojem Records Management je čtenáři vysvětlen v souvislostech s dalšími příbuznými termíny Enterprise Content Management a Document Management. Kromě evropského standardu MoReq2 jsou v práci zmíněny i další významné standardy. MoRek2 je však z důvodu jeho významu pro praktickou část diplomové práce popsán podrobněji. Modul SAP Records Management je přiblížen jak z konceptuálního, tak i technologického hlediska. Praktická část diplomové práce se skládá z analýzy požadavků MoReq2 v prostředí SAP RM a z popisu konfigurace systému umožňujícího jejich splnění. Konfigurace systému je podrobněji rozebrána pouze v případech, ve kterých SAP Records Management splňuje požadavky standardu MoReq2.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.