Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nové formy marketingu
Khalilova, Nazila ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Bakalářská práce "Nové trendy v marketingové komunikaci" se zaměřuje na nové metody v komunikačním mixu, jako jsou guerilla, buzz, direct, mobile a event marketing, a product placement. Hlavním cílem práce je definovat důležité prvky komunikačního mixu současnosti a ukázat jejich důležitost v podmínkách nového globálního trhu. Příklady z praxe o použití těchto metod jsou uvedeny v praktické části a to na zkušenostech jak na ázerbájdžánském trhu, tak i na světových trzích. Ázerbájdžán je zde také ukázán jako potenciální trh pro zahraniční investory.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.