Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,373 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně
Novák, Martin ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
V této diplomové práce se autor zabývá analýzou spokojenosti zákazníků u vybraného fitness centra a návrhy na zvýšení její úrovně. Práce se skládá celkem ze 3 hlavních částí. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům k dané problematice. V druhé části je zabýváno analýzou současného stavu daného podniku. V rámci této kapitoly jsou uvedeny také výsledky z realizovaného marketingového průzkumu, jehož hlavním cílem bylo zjištění aktuální úrovně zákaznické spokojenosti. Na analytickou část navazuje část třetí, ve které jsou uvedeny vlastní návrhy na zvýšení této úrovně.
Podnikatelský záměr na založení kosmetického salonu
Němcová, Veronika ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení kosmetického salonu v Třebíči. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti podnikání, popis podnikatelského plánu a jeho částí a použitých analytických metod a nástrojů. Analytická část práce obsahuje zhodnocení výstupů z analýzy mikrookolí, makrookolí, vlastních zdrojů a schopností a marketingového výzkumu pomocí SWOT matice, na jejíž základě je stanovena vhodná strategie pro nový podnik. Návrhová část práce obsahuje samotný návrh podnikatelského plánu, který vychází z teoretických poznatků, zpracovaných analýz a zvolené strategie.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Dobrioglo, Eva ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem pro zlepšení marketingového mixu pohybového studia Good Vibe se specializací na taneční a fitness lekce. Skládá se ze tří hlavních částí. První část je teoretická a vymezuje důležité marketingové pojmy pro vypracování druhé praktické části práce s analýzou současného stavu společnosti. Ve třetí části jsou na základě provedených analýz představeny návrhy na zdokonalení marketingového mixu společnosti, které by v budoucnu mohly vést k posílení loajality stávajících zákazníků a oslovení nových zákazníků.
Návrh zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu na slovenském trhu
Burda, Lubomír ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhů na zlepšení marketingové komunikace internetového obchodu Don Lemme na slovenském trhu. V teoretické části jsou nejprve definovány klíčové pojmy jako mezinárodní marketing, marketingový mix, komunikační mix či marketingový výzkum, s přesahem do analytické a návrhové části. V analytické části je představeno vnitřní i vnější prostředí e-shopu. I díky marketingovému výzkumu mohl autor práce v závěrečné části stanovit návrhy, které by měly elektronickému obchodu pomoci s propagací na slovenském trhu.
Vliv Fairtradových programů na spotřebu produktů vlastních značek obchodníků
HUBÁČKOVÁ, Petra
Hlavním cílem této diplomové práce je posouzení vlivu Fairtradových programů na konečnou spotřebu produktů vlastních značek obchodníků, konkrétně maloobchodního řetězce Kaufland v. o. s., a následné navrhnutí nástrojů pro zvýšení povědomí o těchto programech. První částí práce je literární rešerše zaměřená na vysvětlení teoretických pojmů. Druhá část práce je praktická. Ta je věnována představení vybraného maloobchodního řetězce a jeho vlastních značek v souvislosti s Fairtrade a Fairtradovými programy. Stěžejní v rámci praktické části je marketingový výzkum, při kterém bylo využito online dotazníkové šetření. Data získaná z tohoto šetření byla připravena prostřednictvím MS Excel pro statistické vyhodnocení, které bylo realizováno prostřednictvím software Statistica. Konkrétně byl využit Pearsonův chí-kvadrát test nezávislosti a korelační koeficient. Na základě výsledků byly vyhodnoceny výzkumné předpoklady a výzkumná otázka, taktéž byly analyzovány jednotlivé otázky a vztahy mezi nimi. Primárně bylo zjištěno, že povědomí o Fairtradových programech mezi spotřebiteli je poměrně nízké, a to jak obecně, tak u výrobků vlastních značek. Pro spotřebitele není hlavním důvodem pro koupi certifikace, ale například chuť nebo cena. Z šetření ale taktéž vyplynulo, že témata jako životní prostředí, dobré pracovní podmínky, zákaz dětské práce a další, nejsou lidem lhostejná, tudíž při snaze řetězců a dalších organizací o zvýšení povědomí je šance na úspěch.
Návrh na zdokonalení marketingového mixu společnosti
Klech, Erik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zdokonalení marketingového mixu společnosti, která se věnuje výrobě a prodeji bytového a hotelového textilu. V rámci této práce bude provedena analýza marketingového mixu a marketingového prostředí společnosti. Následně bude realizován marketingový výzkum, který má podobu dotazníkového šetření. Na základě takto provedených analýz budou představeny jednotlivé návrhy, jejichž realizace by měla vést ke zdokonalení současného marketingového mixu společnosti.
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Burešová, Petra ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh marketingové komunikace a následná realizace ve vybrané společnosti, která doposud marketingu nevěnovala pozornost. Tyto realizované návrhy budu následně měřit a na základě výsledků dále zefektivňovat. Cílem těchto návrhů je primárně dosáhnout toho, aby navržená marketingová komunikace generovala společnosti poptávky a tvořila podporu pro obchodní aktivity. Sekundárním cílem je rozšiřování povědomí o vybrané společnosti a budování databáze firmy.
Marketingový výzkum zaměřený na podnikavost studentů a znalost inovační agentury
Brázdová, Michaela ; ,, Petra Chovancova (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zaměřeným na podnikavost studentů a znalost vybrané inovační agentury, Jihomoravského inovačního centra. Teoretická část vymezuje stěžejní pojmy pro práci, kterými jsou podnikavost, inovace, marketingové trendy, marketingový výzkum a představuje i již provedené související průzkumy. V analytické části je představena inovační agentura a je provedena analýza současného stavu této organizace. Dále je proveden marketingový výzkum a analýza získaných dat. Na základě výstupů z provedeného dotazníkového šetření a rozhovorů jsou v závěru práce navrženy opatření ke zlepšení současného stavu inovační agentury.
Analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti a návrhy na její zlepšení
Posoldová, Kateřina ; Nedorostková, Eva (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Burgr´s, Fresh Burger Bistro. První část je věnována teoretickým pojmům, které souvisejí se zkoumanou problematikou, následuje analýza prostředí vybraného podniku, obsahem je i vlastní marketingový výzkum. Poznatky z provedených analýz jsou shrnuty ve SWOT matici. Poslední část obsahuje návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti zákazníků, jež by rovněž měly dopomoci ke zvýšení tržeb.
Vlastní značky obchodního řetězce
MARTINEC, Patrik
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vlastní značky obchodního řetězce Billa a jeho komunikační strategii na českém trhu. Cílem je výběr vhodných komunikačních nástrojů, které povedou ke zvýšení povědomí o vlastních značkách. První část práce nejprve představuje teoretické základy spojené s problematikou značek, vlastních značek, komunikačních nástrojů a marketingového výzkumu. Tyto poznatky jsou následně využity v praktické části, která se zabývá charakteristikou vybraného obchodního řetězce a jeho vlastními značkami. Pro zjištění povědomí o vlastních značkách obchodního řetězce a chování zákazníků je využit marketingový výzkum. Informace jsou získány prostřednictvím dotazníku sdíleného na sociálních sítí Instagram a Meta, část informací byla získána ručním vyplněním tištěného dotazníku. Výsledky dotazníku jsou následně zpracovány a vyhodnoceny pomocí programů Microsoft Excel a Google Sheets. Na základě získaných informací jsou navržena řešení, které mají pomoci společnosti zvýšit povědomí o jejích vlastních značkách.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,373 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.