Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení reklamní kampaně
BABKA, David
Práce je zaměřena na hodnocení zvolené reklamní kampaně, a na základě výsledků dotazníkového šetření jsou navrženy doporučení a návrhy pro budoucí reklamní kampaně společnosti. Pro zpracování této bakalářské práce byla zvolena společnost Kofola a.s..
Návrat starých značek jako fenomén ostalgie v České republice?
MAXA, Ondřej
Tato diplomová práce má za cíl popsat a vysvětlit proces návratu obchodních značek a produktů z dob socialismu v Československu. Práce bude rozdělena na dvě hlavní části, a to na teoretickou a praktickou část. Úvod teoretické části se zabývá obecným seznámením s ostaligií jako takovou, včetně krátkého nastínění průběhu ostalgie v jiných zemích bývalého východního bloku. Dále je práce zaměřena na rozbor toho, co vede dnešní populaci ČR k těmto ostalgickým vzpomínkám a jakou konkrétní podobu na sebe ostalgie u nás bere. Na základě čeho se například vracejí Kofola, céčka, botas apod . Jak se to všechno dá vysvětlit, zda tento jev nemá souvislost s přáním lidí, aby se tyto časy a režim vrátily zpět? Zda se tedy jedná pouze o nostalgii, nebo jde opravdu o ostalgii? Praktická část bude obsahovat dotazník týkající se ostalgie, jak dnešní střední generace vzpomíná na mládí v socialismu, jak na ně působí návrat starých značek spotřebního zboží, nebo jaké jiné značky by si přáli ještě vidět. Zároveň to bude průzkum toho, jak jsou lidé spokojeni s dnešní politickou situací. Závěr práce je věnován rozboru dotazníkové části a z něj plynoucí výsledky.
Marketingová komunikace společnosti Kofola a.s.
Šlemrová, Lucie ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Leitner, Šimon (oponent)
Cílem bakalářské práce je provést marketingový výzkum a jeho prostřednictvím zjistit, jak působí marketingová komunikace nápoje Kofola na spotřebitele a následně doporučit možné marketingové aktivity k realizaci. Teoretická část práce bude věnována základním pojmům marketingové komunikace, novým trendům a marketingovému výzkumu. V praktické části bude představena společnost Kofola a.s., její marketingová komunikace a popsány komunikační kampaně za roky 2010-2012. Praktickým přínosem této práce bude provedení marketingového výzkumu pomocí dotazníkového šetření, jehož cílem bude zjistit, jak spotřebitelé vnímají marketingovou komunikaci Kofoly. Následně budou na základě poznatků z průzkumu doporučeny další vhodné marketingové aktivity, které by při své komunikaci mohla firma využít.
Marketingová strategie firmy Kofola, a.s.
Ouřadová, Pavla ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Halásová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat a přehledně popsat marketingovou strategii firmy Kofola, a.s. na českém trhu se zaměřením na značku Kofola, následně ji analyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do tří velkých kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Druhá kapitola popisuje společnost Kofola a její značku. Soustředí se především na popis marketingové strategie. Třetí kapitola se věnuje výzkumu. Nejprve je provedena PEST analýza, poté SWOT analýza, dále analýza marketingového mixu, analýza marketingových komunikací a dotazníkové šetření, které se zaměřuje především na vnímání značky Kofola a jejích marketingových komunikací. Na závěr této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.
Vnímání značek Coca Cola a Kofola na českém trhu
Svobodová, Julie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce zkoumá vnímání značek Coca-Cola a Kofola na českém trhu. Cílem této práce je analyzovat a porovnat vnímání těchto značek českými spotřebiteli a následně navrhnout opatření pro zlepšení marketingových strategií těchto firem. V teoretické části se věnuji problematice značky a metodám marketingového výzkumu. V praktické části představím firmy Coca-Cola a Kofola, provedu kvantitativní výzkum metodou sémantického diferenciálu a na něj navazující kvalitativní výzkum pomocí skupinového rozhovoru. Pomocí těchto výsledků a svého uvážení navrhnu změny marketingových strategií pro obě značky. Tato práce odhaluje silné a slabé stránky jednotlivých značek: Coca-Cola je vnímána spotřebiteli hůře než Kofola pouze v bodě slogan či popěvek firmy. Z dalšího výzkumu vyplývá, že toto může být způsobeno nedostatečným povědomím o sloganu a navrhuji tedy posílení znalosti sloganu Coca-Coly. Na druhou stranu Kofola je u spotřebitelů negativně hodnocená v ohledech designu, distribuce a podpoře prodeje a měla by proto upravit své logo, změnit tvar láhve, posílit distribuci a podporu prodeje. Dále by obě firmy měly zkvalitnit spotřebitelské soutěže.
Návrh strategie rozšíření produktu Kofola na rakouský trh
Klímová, Eva ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
První část práce popisuje teorie mezinárodního marketingu. Druhá část se zabývá analýzou firmy a značky Kofola na českém trhu a shrnuje základní specifika expanze firmy na Slovensko, do Polska, Maďarska a Ruska.Závěrečná část práce je poté věnována analýze rakouského trhu sycených nápojů a návrhu marketingové strategie pro vstup Kofoly na něj.
Srovnávací analýza organizační architekrury zahraničních a českých nadnárodních organizací (na příkladu společností Coca Cola, Pepsi Cola a Kofola)
Jurka, Petr ; Malý, Milan (vedoucí práce) ; Theodor, Michal (oponent)
Práce vysvětluje teoretické pojmy nadnárodní korporace, organizování, jednotlivé typy organizačních struktur a ukazatele používané pro analýzu organizačních struktur. V praktické části autor popisuje struktury společností Coca Cola, PepsiCo a Kofola, analyzuje zvolené ukazatele pro jednotlivé společnosti a zaměřuje se také na podobné a odlišné znaky organizačních struktur těchto společností. V závěru autor vytváří obecné závěry a doporučení pro společnosti, které chtějí expandovat na zahraniční trhy, nebo již na těchto trzích podnikají a uvažují o změně organizační struktury. Organizační struktury analyzovaných nadnárodních společností pro ně mohou představovat inspiraci.
Ocenění firmy Kofola, a. s.
Čížek, Martin ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Ocenění společnosti Kofola, a.s. k 1. 1. 2009. Stanovení hodnoty podniku výnosovou metodou DCF na základě několika k tomu potřebných analýz. Hodnocení použitelnosti aktuálního stylu a metod oceňování.
PR aktivity společnosti Kofola a vyhodnocení jejich efektivnosti
Dvořáková, Michaela ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Teoretická část mé práce se zabývá popsáním marketingu a jednotlivých složek marketingové komunikace. Pozornost je věnována problematice public relations a jejich hlavním nástrojům. Praktická část popisuje jednotlivé PR aktivity společnosti Kofola, obsahuje jejich zhodnocení a také navržení určitých opatření pro zvýšení jejich efektivnosti.
Analýza strategie osobního prodeje společnosti Kofola
Strachová, Stanislava ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Teoretická část práce obsahuje obecnou charakteristiku společnosti Kofola, aspekty osobního prodeje a nejdůležitější předpoklady a rysy úspěšného obchodního zástupce. Čtvrtá kapitola je věnována přehledu praktického fungování osobního prodeje společnosti Kofola a navazující pátá kapitola shrnuje konkrétní činnosti a specifika pracovního týdne obchodního zástupce této společnosti. Šestá kapitola je zaměřena na nástroje podpory prodeje, které společnost Kofola běžně využívá: spotřebitelské a zákaznické akce. Závěrečná kapitola se věnuje hodnocení obchodních zástupců, které je součástí motivačního systému společnosti Kofola.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.