Název:
Marketingová strategie firmy Kofola, a.s.
Překlad názvu:
Marketing strategy of Kofola company
Autoři:
Ouřadová, Pavla ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Halásová, Eva (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je monitorovat a přehledně popsat marketingovou strategii firmy Kofola, a.s. na českém trhu se zaměřením na značku Kofola, následně ji analyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do tří velkých kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Druhá kapitola popisuje společnost Kofola a její značku. Soustředí se především na popis marketingové strategie. Třetí kapitola se věnuje výzkumu. Nejprve je provedena PEST analýza, poté SWOT analýza, dále analýza marketingového mixu, analýza marketingových komunikací a dotazníkové šetření, které se zaměřuje především na vnímání značky Kofola a jejích marketingových komunikací. Na závěr této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.The objective of this thesis is to monitor and to describe marketing strategy of Kofola company on the Czech market, especially the marketing strategy of Kofola brand, to analyze it and make suggestions how to improve it. The thesis is divided into three main parts. The first part is theoretical. The second part describes Kofola company and its brand. This part is focused primarily on description of brand marketing strategy. The third part of the thesis is dedicated to research. The research includes PEST analysis, SWOT analysis, marketing mix analysis, analysis of marketing communications and questionnaire survey. The survey is focused primarily on perception of the Kofola brand and its marketing communications by customers. At the end of this part suggestions how to improve the current strategy are mentioned.
Klíčová slova:
Kofola; kolové nápoje; marketingová strategie; marketingové komunikace; cola drinks; Kofola; marketing communications; marketing strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31064