Název: Marketingová strategie firmy Kofola, a.s.
Překlad názvu: Marketing strategy of Kofola company
Autoři: Ouřadová, Pavla ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Halásová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kofola; kolové nápoje; marketingová strategie; marketingové komunikace; cola drinks; Kofola; marketing communications; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31064

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-113324


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-06, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet