Název: Návrat starých značek jako fenomén ostalgie v České republice?
Překlad názvu: The return of old brands like a phenomenon ostalgia in Czech republic
Autoři: MAXA, Ondřej
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kofola; NDR; nostalgie; ostalgie; socialismus; kofola; NDR; nostalgie; ostalgia; socialism
Citace: MAXA, Ondřej. Návrat starých značek jako fenomén ostalgie v České republice?. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/27020

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-170139


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-01-10, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet