Název:
Hodnocení reklamní kampaně
Překlad názvu:
Perception of advertising campaign
Autoři:
BABKA, David Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na hodnocení zvolené reklamní kampaně, a na základě výsledků dotazníkového šetření jsou navrženy doporučení a návrhy pro budoucí reklamní kampaně společnosti. Pro zpracování této bakalářské práce byla zvolena společnost Kofola a.s..The thesis is focused on the evaluation of the selected campaign.Recommendations and suggestions for future advertising campaign are based on the results of the survey. For this thesis was chosen the company Kofola a.s..
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; hodnocení; Kofola.; Marketingová komunikace; reklama; reklamní kampaň; advertising; campaign.; Kofola; Marketing communication; survey Citace: BABKA, David. Hodnocení reklamní kampaně. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32326