Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Oděv jako kulturní artefakt a jeho aktuální využití ve výtvarné výchově na ZŠ
Melounek, Robin ; Kovandová, Anna (vedoucí práce) ; Jakubcová Hajdušková, Lucie (oponent)
Melounek, R.: Oděv jako kulturní artefakt a jeho aktuální využití ve výtvarné výchově na ZŠ [Diplomová práce] Praha 2013 - Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy, 113 s. Teoretická část práce se zabývá hledáním vzájemných vazeb mezi historií odívání dvacátého století, spojením oděvu a rituálu i přesahy současné oděvní tvorby do jiných, čistě uměleckých forem. Didaktická část nabízí skrze dětský výtvarný jazyk náhled na současné společenské rituály formou výtvarných řad a jejich řešení. Ve výtvarné části se pomocí vlastní tvorby autorského oděvu zabývám možnostmi chápání oděvu jakouměleckého díla a jeho dvojího využití.
Móda české renesanční šlechty druhé poloviny 16. století z hlediska portrétní malby
Häckelová, Tereza ; Nespěšná Hamsíková, Magdaléna (vedoucí práce) ; Jarošová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na renesanční módu české šlechty. Ze zvolených českých šlechtických rodů jsem vybrala konkrétní portréty šlechticů a šlechtičen dle kterých budu zkoumat vývoj a ikonografii, případně politickou a náboženskou souvislost šlechtických šatů. Cílem této práce by mělo být zmapování vývoje české renesanční módy především druhé poloviny 16. století pomocí zkoumání portrétní malby. K této syntéze využiji srovnání se španělskými podobiznami, celkový význam portrétu, ikonografii, historii rodů a dostupné teorie vývoje renesanční módy. Klíčová slova Renesance, šlechta, móda, portréty, galerie, oděv, malba, Habsburkové
Podnikatelský záměr na založení výrobního podniku s módní konfekcí
Mešková, Michaela ; Povolný, Jiří (oponent) ; Bočková, Nina (vedoucí práce)
Bakalárska práca je zameraná na vytvorenie podnikateľského zámeru pre založenie firmy. Zámer je vypracovaný pre podnik výrobného charakteru, ktorý následne predáva svoje produkty konečným spotrebiteľom. Na základe riešení a návrhov v tejto práci môže byť založený podnik, ktorý bude schopný eliminovať nedostatky a riziká, ktoré sa môžu vyskytnúť v priebehu vzniku, ale aj za bežného fungovania v prvých rokoch prevádzky.
Everyday life
Rišiaňová, Zuzana ; Janoščík,, Václav (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
In the form of paint, I illustrate portraits of people on a tablet, taking them from their electronic appearance on social sites, and creating objects in which I install them on a clothes-hanger in the form of jackets.
Kůže
Kolářová, Vendula ; Šagát, Peter (oponent) ; Klodová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce sestává z vytvoření souboru objektů a jejich prostorové instalace. Zabývá se vtahem těla a oděvu. Prostorem, který nám oděv dává. Významem oděvu pro naše tělo.
Loajalitní program obchodu s oděvy
Topičová, Kristýna ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Špunarová, Monika (oponent)
Téma věrnostních programů je poslední dobou velmi aktuální. Hodnotné věrnostní programy představují pro firmu určitý druh konkurenční výhody, díky které se mohou dále rozvíjet a růst. Firma však musí všechny své aktivity provádět s ohledem na zákazníka. Tato práce se snaží vytvořit komplexní koncept věrnostního programu obchodu prodávajícího oblečení dle přání a požadavků zákazníků. Bylo zjištěno, že zákazníci si přejí, aby věrnostní program nabízel především slevy, a to zejména trvalé. Zároveň bylo odhaleno, že ačkoliv lidé nechtějí sdílet s firmou své osobní informace, v případě, kdy je pro ně členství ve věrnostním programu lákavé, jsou ochotni polevit a podělit se i údaje, o kterých tvrdili, že by je neposkytli. Tyto závěry jsou významné pro současné marketingové manažery, kteří se snaží vybudovat úspěšné věrnostní programy obchodů s oděvy.
Návrh a vývoj nové webové služby na rozesílání oděvů
Feldstein, David ; Klán, Petr (vedoucí práce) ; Šretr, Jiří (oponent)
Cílem práce je vytvořit webovou službu na rozesílání balíčků s oděvy (blíže popsanou v teoretické části) od počátečního návrhu až po konečnou realizaci v autorském redakčním systému FeldCode CMS. Tato služba se také plánuje uvést do reálného provozu a to v létě roku 2017. Proto sekundárním cílem této práce je rovněž vytyčit klíčové identifikátory úspěchu provozu služby s předpokladem, že na tyto identifikátory bude navázáno v diplo-mové práci na magisterském studiu s cílem zhodnotit úspěšnost celého projektu. Obsah práce bude klasicky rozdělen na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se bude věnovat hlavně popisu celé služby, procesům a jejich účastníkům. Bude zde k nalezení také souhrn technologií použitých při vývoji, některé designové zásady, kterými jsem se při vývoji řídil, a samozřejmě budou stanoveny již zmíněné klíčové identifikátory úspěchu. Praktická část poté sestává z grafického návrhu a vlastní aplikace, která je nedělitelnou elektronickou přílohou práce obsahující všechny zdrojové kódy a SQL příkazy pro vytvoření struktury její databáze.
Vliv textilní membrány na dynamiku změn fyziologických ukazatelů zátěže
Funfálek, Tomáš ; Sýkora, Karel (vedoucí práce) ; Bunc, Václav (oponent)
Název: Vliv textilní membrány na dynamiku změn fyziologických ukazatelů zátěže Cíle práce: Porovnat výsledky měření technických parametrů oděvů a laboratorního měření zátěže v těchto oděvech. Popsat a vysvětlit vztah mezi výsledky technických a funkčních měření a fyziologické otázky spojené s použitím různých textilních membrán během sportovního výkonu. Metoda: Laboratorní kvantitativní měření vybraných fyziologických ukazatelů, technických parametrů oděvů, kožní teploty a subjektivního vnímání termofyziologického komfortu. Následná komparativní analýza výsledků měření. Klíčová slova: Oblečení, textilní membrána, zátěž, spotřeba kyslíku (VO2), termofyziologický komfort, pot, fyziologie oblékání

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.