Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 90 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Parafráze
Bolcek, Šimon ; Ožibko, Michal (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Bakalářská práce nazvaná „Parafráze“ je tvořena dvěma malbami, které parafrázují tentýž obraz, konkrétně slavné dílo „Odkud přicházíme? Co jsme? Kam jdeme?“ postimpresionistického malíře Paula Gauguina. Oba obrazy s identickými rozměry 100 x 270 cm jsou realizovány technikou oleje na plátně, specificky pak lazurní malbou. Technické řešení je zvoleno s ohledem na dosažení co nejpřesvědčivější iluze prostoru a realistické zachycení výrazů, světla a materiálů. Má bakalářská práce je vyvrcholením tříletého projektu směřujícího ke zdokonalení techniky malby na úroveň fotorealismu. V tomto díle se prolínají „světy“, které mě ovlivňují a ve kterých prožívám svůj život. Ty jsem dosud ztvárňoval vždy zvlášť, ale nyní jsem se je rozhodl propojit.
What’s a little bit of smoke in a girls lungs in a world that is already burning
Kábová, Kateřina ; Alaverdyan, Argišt (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Ve svém projektu What’s a little bit of smoke in a girl's lungs, in a world that’s already burning? představuji krajiny v romanticky dystopickém oparu, proťaté subtilními odrazy civilizace, subkultur i virtuálního světa. Skrze nenápadné symboly a kompoziční hry se snažím o reflexi roztříštěné reality digitálního věku. Pomocí vnitřní mytologie mé krajinomalby se pokouším nabádat k větší citlivosti vůči okolnímu světu.
Vandrhájem
Valchařová, Adéla ; Zapletal,, Aleš (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Bakalářská práce bude zacházet s tématem poutní krajiny. Výstupem budou olejomalby různých formátů. Těžištěm obrazů by měla být krajina, která obklopuje postavu dobrodruha-poutníka. Malby by měly vystihnout divokost krajiny a zároveň pocit strachu z její noční podoby. V protikladu k tomu se v obrazech objeví motiv snovosti, která bude reflektovat vnitřní, osobní krajinu autorky. Autorka se zaměří na struktury jednotlivých plánů scenérie a její symboliku.
Zahrada
Klimšová, Natálie ; Vítková,, Lenka (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Bakalářská práce se snaží přiblížit pojem zahrady ve vztahu k mé vlastní výtvarné tvorbě. V práci dále rozebírám časté prvky, vyskytující se v zahradě a propojuji je s motivy svých obrazů.
Prízraky a ilúzie
Arendárik, Ján ; Stratil, Václav (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Predmetom mojej praktickej diplomovej práce je maliarska reakcia na fotografie z rokov 1915 – 1930. Vnímam ich ako „fotografie mŕtveho sveta“ čiže ľudí, ktorí už nežijú avšak prostredníctvom dochovanej fotografie predpokladám, že tieto fotografie sú dôkazom ich existencie.
The Change
Maceňková, Katarína ; Fexová, Patricie (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
In work entitled CHANGE, I return in my memories to my home region, a town where I have lived and lived most of my life and which has been nicknamed the "Triangle of Death" for decades. This time period has had and continues to have a significant impact on my existence. In the first phase of the timeline of creating the topic of the diploma thesis, are my returns through induction and deduction. I approach my father's illness, which is not uncommon in my homeland. I connect connections leading to finding out the causes of origin and occurrence. Subsequently, I recall memories related to the stories heard from people about the factory, which was supposed to be and perhaps was the livelihood for the inhabitants of the poor eastern Slovakia, as well as the production of PCBs. I create, compile and depict images hidden in the memory of moments from my lived childhood. I depict the Chemko Strážske factory, which at that time was a kind of illusion of a happy life. I am looking for a way of acceptance and ways of reconciliation using painting techniques, through the representation of symbols and the central characters that represent it all.
Práce jako práce…
Ferenc, Jiří ; Artamonov, Vasil (oponent) ; Mikyta, Svätopluk (vedoucí práce)
Téma řešená v mé práci je masová výroba a její chybovost. Zaměřuji se přímo na normu, která funguje jako síto oddělující schválené kusy od kusů chybných. Téma pojímám jako kritiku normy, ale také uniformity schválených výrobků, které mají obrovský vliv na spotřebitele. Domnívám se, že uniformita masových výrobků podporuje rozvoj xenofobie a rasismu.
Na hranu Reálna!
Forman, Dominik ; Klyuykov, Alexey (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Cyklus několika obrazů vytvořených klasickými postupy inspirovaný tématem Reálna.
As long as I don't remember who is wearing trousers anymore
Rafaelová, Kateřina ; Walshe, Katarina Janečková - (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Má diplomová práce s názvem As long as I don’t remember who is wearing trousers anymore sestává ze série velkoformátových maleb. Ve své práce se zabývám figurální malbou zejména technikou pastelem a atmosférou. Skrze atmosféru obrazu ve své práci vytvářím prostor pro naraci a tajemno. V textové části diplomové práce se zabývám zejména formálními aspekty malby.
Bakalářská práce
Štěpánková, Lenka ; Nikitinová, Alice (oponent) ; Artamonov, Vasil (vedoucí práce)
Jádrem práce je série obrazů s autorčinými blízkými. Jde o malby dle živého modelu, formálně i obsahově vycházející ze zkušenosti se skupinou radikálních realistů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 90 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.