Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,819 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti společnosti s využitím Balanced Scorecard
Bartoníčková, Klára ; Pavláková Dočekalová, Marie (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na hodnocení výkonnosti vybrané společnosti XYZ, s. r. o. s využitím metody Balanced Scorecard. Závěrečná práce zahrnuje tři hlavní části. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a poznatky, které jsou důležité pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část se zabývá představením společnosti a analýzou současného stavu. To obnáší zhodnocení finanční situace a provedení strategické analýzy vybrané společnosti. Poslední část práce je zaměřena na implementaci metody Balanced Scorecard, přičemž jsou zde navržena doporučení a návrhy na zlepšení výkonnosti podniku, které vycházejí z teoretických poznatků a analytické části diplomové práce.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Haraštová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení strategií podpory prodeje a reklamy společnosti Flipky. Práce je rozdělena na 3 části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část práce se věnuje teoretickým základům marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Druhá část práce představuje konkrétní společnost, na niž je práce zaměřena, analyzuje marketingové strategie společnosti a věnuje se analýze vybraného trhu. Výsledkem práce je komplexní hodnocení a doporučení k dosažení cíle pro konkrétní společnost, která povede k expanzi na vybraný trh a zlepšení marketingových strategií.
Výběr a implementace informačního systému
Buben, Jan ; Koch, Miloš (oponent) ; Novák, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá výběrem a implementací informačního systému pro nejmenovanou společnost, která se věnuje publikováním zpráv a nabízením reklamní plochy na svém webovém portálu. Pro pochopení dané problematiky jsou nejdříve představena teoretická východiska. Dále je řešena problematika současného stavu Společnosti s využitím příslušných analýz. Na základě získaných výsledků je navrhnuta změna, která zahrnuje implementaci informačního systému vyvinutého na míru.
Koncept strategického rozvoje společnosti
Havelka, Jakub ; Šichová, Kateřina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou konceptu strategického rozvoje společnosti provozující obsahové internetové projekty. První kapitola vysvětluje základní pojmy jako marketing, strategie a zásadní pojmy z oblasti internetového marketingu. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu, vnitřního a vnějšího prostředí podniku, analýzou trhu a záměru hledání uživatelů. Na základě výsledků druhé kapitoly je v třetí kapitole práce formulována koncepce strategického rozvoje společnosti pro příštích pět let.
Ekonomické a finanční hodnocení společnosti a návrh implementace Balanced Scorecard
Kostov, Filip ; Dražil, Michal (oponent) ; Hornungová, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem modelu Balanced Scorecard pro skutečné prostředí společnosti SEEIF Ceramic, a.s. Práce obsahuje teoretickou část, ve které jsou objasněny základní pojmy včetně samotného modelu Balanced Scorecard a jeho jednotlivých perspektiv. V analytické části je představen podnik a provedena finanční a strategická analýza. Následně je na základě provedených analýz vyhotoven návrh implementace Balanced Scorecard, který obsahuje strategické cíle a měřítka. Tento návrh by měl následně vést ke zvýšení výkonnosti podniku.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the international business expansion of an already existing clothing brand Pastel Hood, which aims to deliver high quality products with unique design aesthetics. The owners of the brand have decided to expand their business internationally and Hungary has been selected as the destination for this expansion. Thus, the goal of this thesis is to craft a suitable proposal based on a chosen theoretical framework to reshape the brand in such a way that a successful expansion into this market can be achieved. The goal was reached by employing several analytical models to study the overall business environment, current competition, customers, and opinion of local experts on the topic of expansion. The end result is a proposal for the Pastel Hood brand to ensure maximum compatibility and position to succeed on the Hungarian market.
Simulační strategie včelstev
Klimecká, Alena ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout, implementovat a otestovat hru inspirovanou životem včel. Návrh je zpracován na základě prostudovaných dat o biologii včel a již existujících hrách na toto téma. Implementace je provedena v enginu Unity v jazyce C\#. Hra je tvořena výukovou kampaní a samotnou hrou, která obsahuje mechaniky, jako je například pohyb jednotek, boj s nepřáteli, stavba objektů, generování prostoru a průzkum. Výsledkem je strategická hra ve 2D prostředí, která se snaží nejen o poskytnutí herního zážitku, ale také o výuku v oblasti života včel.
Optimální strategie pro transport objektů mezi dvěma pohybujícími se zásobníky
Vítek, Pavel ; Friml, Dominik (oponent) ; Veselý, Libor (vedoucí práce)
Práce se zabývá strategiemi, které se využívají v pick-and-place aplikacích. V teoretické části jsou nejdříve popsány hlavní parametry systému robot-dopravník, mezi které patří efektivita a gripping rate. Následně je uvedeno rozdělení pick-and-place úloh na řešení s jedním či více roboty. Poté se práce zaměřuje na známé strategie jako First In, First Out či Shortest Processing Time. V rámci návrhu kritéria je popsáno sestrojení kriteriální neboli nákladové funkce na základě polohy objektu na dopravníku. Dále je popsána tvorba simulačního prostředí, které je následně porovnáno s řešením firmy B&R. Dále jsou analyzovány jednotlivé strategie v různých situacích. Na závěr jsou formulována pravidla pro výběr strategií a také je zde shrnuta celá práce.
Hodnotová nabídka podniků a strategie
CHYLÍKOVÁ, Markéta
Obsah této diplomové práce je zaměřen na analýzu hodnotové nabídky firem a jejich strategie. Cílem této práce je na základě zvolené metodiky analyzovat stav současné situace vybraných podniků a následně navrhnout změny pro zlepšení jejich strategie. Tento hlavní cíl byl dosažen pomocí čtyř dílčích cílů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je strategie, strategie modrého oceánu, hodnotová nabídka nebo také význam a princip business modelu, který je pro tuto práci klíčový. V hlavní části jsou charakterizovány vybrané podniky a sestaveny business modely. Následně jsou zhodnoceny hodnotové nabídky podniků a jejich determinantů pomocí hodnotových křivek a PEST analýzy. Dále jsou navrhnuta doporučení pro strategii a změny jednotlivých firem. Ke splnění tohoto cíle byl vypracován rámec čtyř aktivních opatření. Všechny tři zkoumané podniky jsou na trhu velice úspěšné a nabízejí zákazníkovi určitou přidanou hodnotu. Společnost Pandora má silné postavení na trhu především díky svým originálním náramkům, které si mohou zákazníci sestavit dle své libosti. Společnost Mixit je známá především pro své vlastní míchání müsli dle chuti a výběru zákazníka. Společnost Airbnb je úspěšná díky své různorodé nabídce ubytování a pestrým zážitkům.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,819 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.