Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 532 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Rytina, Daniel ; Buráňová, Alena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práse se soustředí na zjištění analýzy spokojenosti zákazníků v oblasti služeb. Konkrétně se pak jedná o služby spojené s mytím vozidel. Tato práce je zpracována ve firmě Auto-Profi a rovněž zahrnuje návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Marketingová strategie firmy Master Tool s.r.o. postavená na obchodní značce „BOPO“
Jobeková, Renata ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce představuje prozkoumání a popsání možností uplatnění obchodní značky na trhu v České republice. Je analyzován současný stav trhu, vliv obchodní značky na rozhodování spotřebitelů. Cílem práce je vytvořit marketingovou strategii firmy na základě výše uvedených poznatků, za účelem dosažení většího podílu na trhu pomocí využití obchodní značky.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Rytina, Daniel ; Ing.Marie Kománková (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se soustředí na návrh marketingové strategie pro nově vzniklou firmu WAXEXPERT s.r.o. zabývající se čistěním interiérů automobilů. Teoretická část práce pojednává o marketingu a marketingovém plánování. V praktické části, jsou zpracovány konkrétní návrhy marketingové strategie a prezentace firmy pro zákazníky.
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Increasing the Effectiveness of Marketing Effort by Experimental Testing Methods
Lorková, Kristína ; Luhan, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The thesis analyses the customer behavior of Kiwi.com, a global online retail company for booking flights and proposes marketing interventions to increase the conversion rates in various customer segments. The effectiveness of new behavioral interventions is tested against current marketing efforts using experimental A/B methods. Additionally, areas for further improvements are explored and a design of future product features and marketing behavioral interventions is proposed.
Analýza povědomí o realitních kancelářích na našem trhu
Peťa, Tomáš ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast realitních kanceláří. Zabývá se analýzou povědomí o realitních kancelářích s přímým zacílením na realitní společnost Gaute a.s. Zjišťuje aktuální situaci na trhu s realitami a spokojenost respondentů s nabízenými službami. V teoretické části se čtenář seznámí s nejdůležitějšími pojmy týkající se daného tématu. Následuje analýza, která je složena z představení společnosti Gaute a.s., sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení, která poslouží ke zlepšení povědomí o realitní kanceláři.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Pešek, Tadeáš ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je provést analýzu současného uplatnění komunikačních nástrojů společnosti GRD servis, s.r.o. a na základě výsledků této analýzy navrhnout odpovídající komunikační mix. Teoretická část se zaměřuje na obecná teoretická východiska marketingové komunikace, přičemž analytická část využívá těchto teoretických poznatků k analýze současného stavu komunikačních prostředků společnosti. Návrhová část po zhodnocení výsledků analýzy nabízí návrhy na zlepšení komunikačního mixu společnost GRD servis, s.r.o.
Uplatnění věrenostního programu ve strategii společnosti
Pospíšilová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje návrhu změn stávajícího věrnostního programu vybrané společnosti. Předmětem diplomové práce je značka Intimissimi se zaměřením na český a slovenský trh. Na základě analýzy současného stavu jsou představeny návrhy změn, jejichž dílčím cílem je zefektivnění stávajícího věrnostního programu a zvýšení spokojenosti zákaznic značky Intimissimi.
Business Plan for KriVer, Ltd.
Chalásová, Kristína ; Ilavská, Viera (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
This bachelor´s thesis deal with establishment of a new business activity in a company. This project determines business plan with the best selected marketing strategy for establishing new business activity that is aimed at enhancing the prosperity of company.
Marketingová strategie nově vzniklé společnosti
Burešová, Michaela ; Foriška, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V mé diplomové práci je vypracována marketingová strategie nově vzniklé společnosti zabývající se obchodem vínem. Cílem je úspěšné etablování společnosti Víno Slovácko na trh. Sekundárním cílem bude rozšíření sortimentu, stabilizace postavení na trhu a zvýšení obratu společnosti. V první části se budu zabývat analýzou vnějšího a vnitřního prostředí a identifikací zákazníka a jeho požadavků. Na základě tohoto průzkumu následuje podrobná marketingová strategie. V marketingové strategii jsem se primárně soustředila na marketing produktu, a to nové produktové řady moravských vín.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 532 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.