Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza povědomí o realitních kancelářích na našem trhu
Peťa, Tomáš ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast realitních kanceláří. Zabývá se analýzou povědomí o realitních kancelářích s přímým zacílením na realitní společnost Gaute a.s. Zjišťuje aktuální situaci na trhu s realitami a spokojenost respondentů s nabízenými službami. V teoretické části se čtenář seznámí s nejdůležitějšími pojmy týkající se daného tématu. Následuje analýza, která je složena z představení společnosti Gaute a.s., sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení, která poslouží ke zlepšení povědomí o realitní kanceláři.
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení procesu výběru nových zaměstnanců a také zlepšení pracovních vztahů ve společnosti Partners, a.s. Mezi hlavní teoretické přínosy této práce patří rozšíření teoretických znalostí dané problematiky, rozšíření teoretických znalostí daného oboru a také možnost využití této práce jako výchozí bod pro další budoucí výzkum. Praktickými přínosy práce jsou zlepšení výběru nových zaměstnanců společnosti Partners, a.s. a zlepšení současného stavu vztahů na pracovišti. V této práci byly mimo jiné použité metody a modely CPM, OCAI, 7S a SWOT.
Marketingový výzkum realitního trhu
Dohnalová, Kateřina ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu, marketingového výzkumu a dále základní pojmy z realitního trhu. Cílem práce je analyzovat realitní trh a zjistit aspekty rozhodovacího procesu volby realitní kanceláře. Na základě zjištěných informací jsou zpracovány doporučení pro zlepšení firmy.
Strategie na zlepšení procesů souvisejících s dražbami nemovitostí firmy RS Gavlas
Gavlas, Ondřej ; Líška, Milan (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zlepšení procesů souvisejících s dražbami nemovitostí společnosti RS Gavlas. Teoretická část se zabývá teorií dražeb nemovitostí a současnou legislativou. Praktická část zkoumá český dražební trh, proces dražeb, zavedení řízení vztahů se zákazníky a legislativní problematiku s cílem nalézt nové možnost uplatnění pro společnost RS Gavlas.
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Vitulová, Michaela ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení procesu výběru nových zaměstnanců a také zlepšení pracovních vztahů ve společnosti Partners, a.s. Mezi hlavní teoretické přínosy této práce patří rozšíření teoretických znalostí dané problematiky, rozšíření teoretických znalostí daného oboru a také možnost využití této práce jako výchozí bod pro další budoucí výzkum. Praktickými přínosy práce jsou zlepšení výběru nových zaměstnanců společnosti Partners, a.s. a zlepšení současného stavu vztahů na pracovišti. V této práci byly mimo jiné použité metody a modely CPM, OCAI, 7S a SWOT.
Marketingový výzkum realitního trhu
Dohnalová, Kateřina ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje základní pojmy v oblasti marketingu, marketingového výzkumu a dále základní pojmy z realitního trhu. Cílem práce je analyzovat realitní trh a zjistit aspekty rozhodovacího procesu volby realitní kanceláře. Na základě zjištěných informací jsou zpracovány doporučení pro zlepšení firmy.
Analýza povědomí o realitních kancelářích na našem trhu
Peťa, Tomáš ; Gavlas, Ondřej (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast realitních kanceláří. Zabývá se analýzou povědomí o realitních kancelářích s přímým zacílením na realitní společnost Gaute a.s. Zjišťuje aktuální situaci na trhu s realitami a spokojenost respondentů s nabízenými službami. V teoretické části se čtenář seznámí s nejdůležitějšími pojmy týkající se daného tématu. Následuje analýza, která je složena z představení společnosti Gaute a.s., sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení. Na základě zjištěných výsledků jsou navržena doporučení, která poslouží ke zlepšení povědomí o realitní kanceláři.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.