Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.
Tvorba vnitropodnikových směrnic v podmínkách vybrané firmy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnitřních směrnic ve společnosti Kili, s.r.o. Je zaměřena především na inventarizaci majetku a oběh účetních dokladů. Cílem této bakalářské práce je návrh konkrétních vnitropodnikových směrnic, které se budou řídit platnými současnými normami a předpisy a které vymezí a sjednotí postup provedení inventarizace majetku a oběh účetních dokladů v celé společnosti.
Tvorba vnitropodnikových směrnic v podmínkách vybrané firmy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou vnitřních směrnic ve společnosti Kili, s.r.o. Je zaměřena především na inventarizaci majetku a oběh účetních dokladů. Cílem této bakalářské práce je návrh konkrétních vnitropodnikových směrnic, které se budou řídit platnými současnými normami a předpisy a které vymezí a sjednotí postup provedení inventarizace majetku a oběh účetních dokladů v celé společnosti.
Návrh strategie vstupu na nové trhy
Bláhová, Veronika ; Jenčo, Josef (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je představen návrh marketingové strategie vstupu na geograficky nový trh pro společnost Kili, s.r.o., která se zabývá prodejem materiálu pro výrobu nábytku, vybavování interiérů a realizaci staveb. Cílem práce je vytvoření návrhu na otevření nové pobočky ve zvolené lokalitě, včetně popisu marketingového mixu. Návrhové části práce bude předcházet shrnutí teoretických poznatků a analýza současného stavu firmy se zaměřením na vnitřní a vnější prostředí podniku.

Viz též: podobná jména autorů
4 Jenčo, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.