Název: Marketingová strategie firmy Master Tool s.r.o. postavená na obchodní značce „BOPO“
Překlad názvu: Marketing Strategy of Firm Master Tool s.r.o. Based on Brand „BOPO“
Autoři: Jobeková, Renata ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: MARKETING; MARKETINGOVÁ STRATEGIE; OBCHODNÍ ZNAČKA; TRH OBUVI; VÝROBCE OBUVI; BRAND; MARKETING; MARKETING STRATEGY; SHOE MARKET; SHOE PRODUCER

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/27475

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-603774


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet