| |
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Jobeková, Renata ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro výrobce obuvi. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší prodeje výrobků firmy. V návrhové části jsou vytčeny cíle firmy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodejů a splnění cílů.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Jobeková, Renata ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro výrobce obuvi. Na základě shromážděných teoretických východisek a analýzy současného stavu firmy byla navržena marketingová strategie, která má zajistit vyšší prodeje výrobků firmy. V návrhové části jsou vytčeny cíle firmy a sestaveny návrhy a doporučení, které by měly zajistit nárůst prodejů a splnění cílů.
|