Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 52 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management kvality vybraného školského výchovného a ubytovacího zařízení
Rubeš, David ; Liška, Roman (vedoucí práce) ; Hubert, Vlastimil (oponent)
Diplomová práce se věnuje managementu kvality vybraného školského výchovného a ubytovacího zařízení, konkrétně domova mládeže fungujícího při střední škole. Základními teoretickými východisky diplomové práce jsou oblasti, jako je výchova a vzdělávání, management kvality v širším pojetí a management kvality se specifiky ve vzdělávání. Výzkumná část obsahuje analýzu objektu šetření, pro který je navržena struktura autoevaluační zprávy a bylo provedeno pilotní hodnocení na základě vytvořeného dotazníku, rozhovorů a sledovaných dat, a to včetně návrhu doporučení k navýšení kvality a k případným úpravám dokumentace domova mládeže. Východiskem pro výzkum a následnou autoevaluační zprávu jsou zejména Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání v modifikaci pro domovy mládeže. KLÍČOVÁ SLOVA Domov mládeže, kritéria kvality České školní inspekce, management kvality, střední škola, školské výchovné a ubytovací zařízení, výchova, vzdělávání.
Marketingová taktika a její uplatnění v řízení základní umělecké školy
Bémová, Alena ; Kursch, Martin (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou uplatnění marketingové taktiky, tedy formou marketingového mixu v řízení školy. Vychází z teoretických poznatků v oblasti marketingu. Marketingová taktika využívá prvky marketingového mixu a tyto prvky pomáhají manažerům organizací při sestavování nabídky tak, aby nabídka zákazníky oslovila a uspokojila jejich potřeby. Cílem diplomové práce je na základě analýzy současného stavu marketingového řízení se zaměřením na prvky marketingového mixu vybrané základní umělecké školy navrhnout doporučení k inovacím a zejména prostřednictvím nástrojů marketingové komunikace zlepšit komunikační toky ve vztahu ke stávajícím i potenciálním klientům školy a tím navýšit atraktivitu a konkurenceschopnost školy. Předmětem výzkumné části práce je analýza současného stavu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu. Podrobněji také prozkoumává úroveň marketingové komunikace jakožto významného komunikačního a prezentačního prvku školy. Pro výzkumnou část byly využity dvě metody. První metodou je dotazníkové šetření, jehož cílovou skupinou jsou rodiče dětí navštěvujících vybranou základní uměleckou školu. Soustředí se na hodnocení prvků marketingového mixu a vede k hodnocení skutečného stavu a k návrhům na zlepšení. Druhou metodou je analýza webových stránek náhodně vybraných...
Využití koučování jako vzdělávací metody v obchodních organizacích
Matějková, Markéta ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Vzdělání se stává stále důležitější vzhledem k častým a rychlým změnám, rozvoji technologií, novým postupům nebo globalizaci. To se týká nejen jednotlivců, ale také organizací, které potřebují mít v této dynamické době kvalifikované zaměstnance, kteří budou schopni na změny reagovat a přizpůsobovat se novým podmínkám. Při vzdělávání zaměstnanců je zapotřebí volit vhodné metody vzdělávání, aby byl celý proces efektivní. Tato práce se zabývá metodou koučování a jejím cílem je zhodnotit možnost využívání koučování jako vzdělávací metody v obchodních organizacích. V teoretické části byla použita metoda obsahové analýzy a komparace, v empirické části proběhl sběr dat pomocí dotazníkového šetření a polostrukturovaných a nestrukturovaných rozhovorů. Průzkum, jehož cílem bylo identifikovat přínosy této metody a odhalit její případné překážky, byl proveden mezi zaměstnanci obchodních organizací a mezi personalisty nebo manažery, kteří mají zkušenosti s koučováním. Informace byly rovněž získány od profesionálního kouče, který se zabývá koučováním v organizacích. Výsledky průzkumu ukázaly, že koučování je možné považovat za vhodnou metodou pro vzdělávání zaměstnanců. Hlavním přínosem pro zaměstnance je zlepšení schopností v mnoha oblastech a nalezení vlastních zdrojů pro řešení problémů. Pro organizaci je to...
Kompetence vedoucího pracovníka vzdělávací organizace
Círal, Gabriela Sarah ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Liška, Roman (oponent)
Ve většině mateřských škol je ředitel/ředitelka a jejich zástupci (záleží na velikosti mateřské školy). Jsou i mateřské školy, které spadají pod základní školy nebo i střední školy v dané obci a funkci vedení vykonává ředitel/ředitelka základní školy nebo střední školy. V mateřské škole je potom zřízena pozice vedoucí učitelky, která není zástupcem ředitele/ředitelky, ale má na starost chod mateřské školy a zodpovídá se řediteli/ředitelce dané organizace. V této práci se zabývám kompetencemi vedoucí učitelky, jakožto vedoucího pracovníka vzdělávací organizace. V teoretické části se zabývám funkcí vedoucí učitelky, co v této pozici znamená řízení a kontrola kolektivu, dokumentace a materiální zabezpečení. Podle čeho se řídí její pracovní doba a jak se podílí na řízení organizace. Dále jsou popsány klíčové kompetence a podrobně rozepsány profesní kompetence vedoucí učitelky. Čím se vedení mateřské školy zabývá, co si představit pod termínem výchovně vzdělávací proces a jaká je odpovědnost. U všech lidí by měla být důležitá sebereflexe, u pedagogických pracovníků je obzvlášť důležitá a u vedoucí učitelky nezbytná. V empirické části provádím dotazníkové šetření, ve kterém zjišťuji, jaké jsou profesní kompetence vedoucích učitelek mateřských škol a obsah práce, který vykonávají. Součástí zjišťování je...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 52 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.