Název: Marketing a image školy
Překlad názvu: Marketing and School Image
Autoři: Hegyiová, Eva ; Liška, Roman (vedoucí práce) ; Hubert, Vlastimil (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: Image školy; kultura školy; mapa školy; marketingová komunikace; public relations; sémantický diferenciál; vztahy s veřejností; culture of school; Image of school; map of school promotion; marketing communication; public relations; relationships with public; semantic differential

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/172512

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-502671


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-12, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet