Žádný přesný výsledek pro Hana , Hana nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Hana Hana ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15,969 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metodika aerobiku pro osoby se zrakovým postižením
Prosová, Hana ; Mahrová, Andrea (vedoucí práce) ; Daďová, Klára (oponent)
Autor: Hana Prosová Název: Metodika aerobiku pro osoby se zrakovým postižením Cíl: Cílem této práce je sestavení efektivního a jednoduchého didaktického postupu pro choreografie aerobiku osob se zrakovým postižením. Dílčím cílem bylo naučit probandy choreografii aerobiku, aby ji mohli cvičit i sami bez asistence. Metody: K dosažení výsledku0 byla během výzkumné části této teoreticko-empirické práce využívána metoda pozorování, doplněná rozhovorem. Výsledky: Nejefektivnější metodou učení pro naučení choreografie aerobiku pro osoby se zrakovým postižením je metoda instruktážního učení doplněná o učení taktilní a kinetické. Klíc0ová slova: cvičení, slepota, lekce, zrak, handicap, aerobní aktivita
Business model malého podniku spravovaného Markétou Lukáčovou se zaměřením na marketingový plán
Lukáč, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Cílem práce bylo popsat klíčové oblasti business modelu a vytvořit marketingový plán pro malý podnik spravovaný paní Markétou Lukáčovou. Práce se nejdříve věnuje vymezení teoretického rámce malého podnikání v České republice a Evropské unii. Stručně popisuje formu business modelu a marketingového plánu, kterou chce využít v návrhových částech práce. Následně probíhá charakteristika podniku, nabízeného sortimentu a služeb. V metodologické části se za pomoci dvou kvalitativních metod výzkumu zkoumají přesvědčení věrných a nových zákazníků ohledně zákaznického zážitku u paní Lukáčové. Před výzkumy se nacházejí situační analýzy, konkrétně matice hrozeb a příležitostí společně se SWOT a PESTLE analýzami. Analýzy doplní deskripce marketingové komunikace podniku paní Lukáčové a její konkurence. V návrhové části business modelu se podle Business Model Canvas stanoví jeho základní náležitosti. Jedná se především o popsání aktuální situace podniku, přičemž zmíněné schéma poskytne prostor pro implementaci nových skutečností. Zejména pak v hodnotové propozici, kde se pro podnik vytvoří klíčové hodnoty vhodné pro budoucí marketingovou komunikaci. V návrhové části marketingového plánu jsou provedeny jeho první tři části odvozené z odborné literatury. Skládá se z plánovacího procesu, marketingového strategického...
Model termální konvekce v programu ASPECT
Štencová, Ivana ; Čížková, Hana (vedoucí práce) ; Čadek, Ondřej (oponent)
Nejsvrchnější vrstva Země, litosféra, je rozlámána na několik částí, kterým říkáme litosférické desky. Ty se vůči sobě pohybují rychlostí několik centimetrů za rok. V oblastech, kde se dvě tektonické desky setkávají může docházet k podsouvání jedné desky pod druhou, tedy k takzvané subdukci. Jedním z nejdůležitějších nástrojů, který nám umožňuje tento jev studovat, jsou numer- ické modely termální konvekce. Pro řešení soustavy rovnic popisujících proudění se v mezinárodní geodynamické komunitě používají desítky různých programů. Mezi nimi se v poslední době prosazuje programový balík ASPECT, který pro řešení soustavy používá metodu konečných prvků. ASPECT se vyznačuje zejména implementovaným adaptivním zahušťováním sítě, které je při zkoumání subdukce litosférických desek velmi praktické, neboť v oblasti kontaktu desek potřebujeme rozlišit velice úzkou deformační zónu. V rámci práce jsme měli tento program porovnat s alternativním programovým balíkem SEPRAN, který je na Katedře geofyziky používán od konce 90. let. Byl vytvořen model sub- dukce s mobilní nadložní deskou v ASPECTu a jeho výsledky byly porovnány s ekvivalentním modelem implementovaným v SEPRANu. Základní rysy chování...
Návrh marketingové strategie Prague Coffee Festivalu
Duba, Šimon ; Moravcová, Hana (vedoucí práce) ; Koblovský, Petr (oponent)
Práce se zaměřuje na marketingovou strategii největšího kávového festivalu v České republice, Prague Coffee Festivalu. Teoretická část práce poskytuje komplexní přehled o klíčových marketingových konceptech, včetně pojmů mise a vize, online marketingu a analýzách SWOT a PESTLE. Tento teoretický rámec slouží jako základ pro pochopení dynamiky marketingové strategie. V praktické části probíhá kvalitativní výzkum, který je tvořen dvěma hloubkovými rozhovory se zakladatelem festivalu a ředitelkou posledního ročníku. Cílem je hlubší pochopení klíčových principů této akce, jejích specifik, marketingových aktivit a nových příležitostí. Dále je vyhodnoceno dotazníkové šetření mezi potenciálními návštěvníky, lidmi, kteří již určitý vztah ke kávě mají. Na základě zjištění z výzkumů a vlastní analýzy současného stavu sociálních sítích jsou zpracovány analýzy SWOT a PESTLE. Následně je vypracován samotný návrh nové marketingové strategie, který si dává za cíle zvýšení celkového povědomí o značce, rozšíření dosahu festivalu mezi mladší demografické skupiny či posílení vzdělávacího a inspirativního aspektu festivalu. Jsou navrženy konkrétní aktivity, které k těmto cílům festival nasměřují včetně zapojení e-mail marketingu, influencer marketingu a nových forem obsahu.
Uživatelská zkušenost s AI technickou podporou v zákaznickém servisu: case study využití v České republice
Suková, Valentýna ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat uživatelskou zkušenost s využíváním AI zákaznické podpory v zákaznickém servisu. Tato forma zákaznické podpory v kontextu současného rozmachu umělé inteligence je aktuálním tématem, které je u jednotlivých demografických skupin vnímáno velmi odlišně. Práce se věnuje současnému využití AI technické podpory v České republice a jeho vnímání veřejností. Teoretická část se ve svém úvodu zabývá základním vysvětlením využívaných pojmů. Dále představuje stručnou historii vývoje chatbotů a mapuje jejich postupnou implementaci do zákaznického servisu. Je zde také věnován prostor limitacím, ke kterým při využití umělé inteligence v zákaznickém servisu dochází. Praktická část práce je provedena formou kvantitativního i kvalitativního výzkumu, jejichž cílem je hlubší pochopení postoje jednotlivých účastníků k této problematice. Konkrétně bylo realizováno dotazníkové šetření a focus group. Po představení metodologie práce pokračuje analýzou výsledků těchto výzkumů a zodpovězením předem stanovených výzkumných otázek.
The Presence of Absence: Voice as a Narrative Element in Octavia E. Butler's Kindred
Zídková, Pavla ; Veselá, Pavla (vedoucí práce) ; Ulmanová, Hana (oponent)
Množství anglofonních románů inspirovaných vyprávěním otroků vydané v posledních čtyřiceti letech naznačuje, že spisovatelé stále považují umělecké ztvárnění otroctví za nezbytný prvek pro uvedení soudobých rasových diskurzů do kontextu minulé a současné americké zkušenosti. Konzistentní popularita novodobých vyprávění otroků vznikající v druhé polovině 20. století rovněž reflektuje postmoderní potřebu přehodnocovat a převypravovat minulost optikou tohoto palčivého období historie. Novodobé vyprávění otroků se jako žánr začíná formovat ve specifickém historickém momentu a román spisovatelky Octavie E. Butler Kindred je ukázkový příklad toho, jak se tento žánr ustanovoval a jak do něho pronikají mimotextové okolnosti jeho vzniku. Původně vydaný v roce 1979, tento román si získal pozitivní ohlasy jak mezi kritiky, tak mezi širším čtenářským publikem. Odborná veřejnost se ve svých analýzách převážně věnovala tématům časovosti a historicity, obzvláště v kontextu postmoderních filozofií. Tyto elementy bezesporu tvoří pilíře románu a ani tato studie se jejich rozboru nevyhne, avšak kritickému zájmu by neměly ujít další, možná skrytější, avšak neméně důležité prvky, na nichž příběh staví. Interpretace románu artikulovaná v této práci vychází z pozice, že celé dílo vzniká z absence a následné potřeby tuto...
Personální branding českých profesionálních tanečníků
Futó, Sofija ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na personální branding českých profesionálních tanečníků věnujících se tanečnímu stylu high heels. Práce se skládá ze dvou částí, a to z teoretické a výzkumné. V teoretické části představuji možné definice pojmů personální branding a pojmů souvisejících, představuji proces personálního brandingu a využití sociálních sítí. Ve výzkumné části prezentuji výsledky kvalitativního výzkumu - polostrukturovaných rozhovorů se šesti profesionálními tanečnicemi high heels, jejichž hlavním cílem bylo zjistit, jak vnímají personální branding, jak charakterizují své vlastní osobní značky, jaké aktivity v rámci personálního brandingu vyvíjí a jaká je jejich motivace. Hlavním zjištěním je, že podle respondentek by měla být osobní značka především jedinečná. Pro personální branding nejvíce využívají síť Instagram a jejich motivace je jak externí, tak interní. Interní motivací rozumíme snahu prezentovat se z jejich pohledu důstojným způsobem a externí motivací je situace na trhu, ve kterém se pohybují.
Komentovaný překlad vybraných povídek Pauliny Flores
Matoušková, Hana ; Charvátová, Anežka (vedoucí práce) ; Králová, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je přeložit čtyři vybrané povídky z povídkové sbírky Qué vergüenza od současné chilské spisovatelky Pauliny Flores, konkrétně povídky Qué vergüenza, Tía Nana, Espíritu Americano a Laika. Překlad je realizován ze španělštiny do češtiny. První část práce je praktická a nachází se v ní daný překlad. Druhá část, teoretická, obsahuje analýzu originálního textu - informace o autorce, knižní předloze, současné chilské literatuře -, analýzu překladatelských problémů, které jsou rozděleny na problémy z lexikální a stylistické roviny, zdůvodnění jejich řešení a popis překladatelské metody podle Jiřího Levého. Klíčová slova: překlad, komentář k překladu, chilská spisovatelka, povídky
Současná diskuze o IVG ve Francii
Šťastná, Hana ; Matějka, Ondřej (vedoucí práce) ; Tomalová, Eliška (oponent)
V letech 2020 až 2022 podstoupila Francie dvouletý legislativní proces, vedoucí ke změně podmínek interrupce. V jeho průběhu se zcela vytratily původně deklarované důvody změny a namísto toho předkladatelé akcentovali dlouhodobé problémy francouzského zdravotnictví, týkající se faktického přístupu k interrupcím. Na tuto legislativu navázala změna ústavy, završená v roce 2024, která zavedla garantovanou svobodu uchýlit se k interrupci za podmínek stanovených zákonem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15,969 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.