Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o
Ouroda, Petr ; Adamová, Ivana (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh zlepšení marketingového mixu pro nový výrobek společnosti DITON s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí, kdy v první části si podrobně rozebereme teorii marketingu, marketingového mixu a jeho nástrojích. Ve druhé části se budeme zabývat analýzou současného nastavení marketingového mixu ve společnosti DITON s.r.o. a jeho aplikaci na nově zařazený výrobek do sortimentu. Závěrečná část bude věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu podniku, za účelem zvýšení prodejního množství nového výrobku.
Návrh on-line marketingové strategie pro e-shop
Jiroušová, Aneta ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii a její návrh ve vybrané společnosti Escapeza s.r.o.. Je rozdělena na tři části. V první části jsou popsána teoretická východiska vycházející z odborných publikací několika různých autorů, kteří se zabývají tématem marketingu a marketingové strategie. Druhá část pojednává o analýze současného nastavení marketingu ve vybrané společnosti a o působení vnitřních a vnějších faktorů. V poslední části práce jsou vymezeny návrhy marketingové strategie společnosti.
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Fixová, Veronika ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu prodeje plechovek na českém a slovenském trhu. Teoretická část se zabývá základními koncepty marketingu, a především marketingového mixu. Analytická část diplomové práce je zaměřena na současný stav firmy, kdy na základě analýz prodeje a vyhodnocených poznatků jsou zapracovány návrhy. Realizace návrhů povede především ke zvýšení povědomosti firmy, což může vést k přínosu nových zákazníku.
Návrh zdokonalení marketingového mixu společnosti
Mikulec, Martin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingový mix společnosti, která se specializuje na výrobu nábytku na zakázku. V první části jsou vysvětleny základní teoretické pojmy z oblasti marketingu. Ve druhé části je provedena analýza současného stavu marketingového mixu společnosti. Na základě analýzy současného stavu jsou ve třetí části této práce vytvořeny návrhy na zlepšení marketingového mixu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Hrdinková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu Studio zdravého spánku ve Slavkově u Brna. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se zabývá teoretickými poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá pojednává o představení vybrané maloobchodní jednotky, analyzuje současnou marketingovou situaci a zároveň obsahuje analýzu konkurence. V poslední části této práce jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
Rozvoj hodnotové nabídky podniku
Brauner, Jakub ; Havíř, David (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje rozvoji hodnotové nabídky společnosti, která působí na trhu se službami v požární ochraně. Diplomová práce na základě teoretických východisek a provedených analýz vytváří návrhy pro strategický rozvoj dané společnosti.
Marketingová komunikace konkrétního kadeřnictví
Cardová, Tereza ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem marketingové komunikace konkrétního kadeřnictví. Práce je strukturována do tří částí. První část se zaměřuje na teoretická východiska, která jsou nezbytná pro pochopení dané problematiky. Druhá část se věnuje představení podniku a analýze jeho současného stavu. Poslední část obsahuje návrhy na zlepšení stávající marketingové komunikace na základě výsledků získaných z provedených analýz a vlastního marketingového průzkumu.
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané restauraci
Ryšavá, Monika ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingového mixu vybrané restaurace. Teoretická část obsahuje definici pojmů souvisejících s problematikou této práce. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a vyhotoven současný marketingový mix restaurace. Součástí analytické části je marketingový výzkum ve formě mystery shopping. Poslední část práce tvoří návrhy úprav marketingového mixu.
Návrh marketingové strategie spolecnosti
Ryba, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost Teepee ve Stylu, která poskytuje zážitkové ubytování v teepee. Teoretická část práce objasňuje klíčové marketingové koncepty, včetně marketingového mixu, online marketingu a využití sociálních sítí. Analytická část hodnotí současný stav společnosti, analyzuje trh, zákaznické chování, konkurenci a identifikuje možnosti pro zlepšení. Na základě zjištění jsou formulovány konkrétní návrhy marketingové strategie společnosti.
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Nohel, David ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix Punčového baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Následující část se zabývá analýzou současného stavu marketingového mixu, na základě kterých v poslední částí jsou představeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.