Název:
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal for Changes to the Company's Marketing Mix
Autoři:
Nohel, David ; Havíř, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingový mix Punčového baru společnosti XFactory Group s.r.o. Práce se skládá ze tří hlavních částí. První část obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingu. Následující část se zabývá analýzou současného stavu marketingového mixu, na základě kterých v poslední částí jsou představeny návrhy pro zlepšení marketingového mixu podniku.
The bachelor thesis focuses on the marketing mix of the Punch Bar of XFactory Group s.r.o. The thesis consists of three main parts. The first part contains theoretical insights into the field of marketing. The following section deals with the analysis of the current state of the marketing mix, based on which proposals for improving the company's marketing mix are presented in the final part.
Klíčová slova:
marketing; marketingový mix; procesy; vánoční trhy; Christmas markets; marketing; marketingový mix; processes
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/248487