|
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
|
|
Marketingový mix konkrétního podniku
Dočekalová, Simona ; Winter, Daniel (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem konkrétního podniku. Předmětem této práce je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu vedoucí ke zvýšení počtu nových zákazníků.
|
|
Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
|
|
Kritická sektorová analýza trhu s pohonnými hmotami
Jaroš, Martin ; Strašil, Pavel (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Ve své práci analyzuji trh s pohonnými hmotami v České republice z pohledu nabídky čerpacích stanic a poptávky spotřebitelů. Jedná se o oligopolní tržní strukturu, kde přední místa zaujímají převážně zahraniční značky. Typ struktury jsem určil na základě údajů vypovídajících o tržní síle jednotlivých sítí čerpacích stanic a díky vlastnímu cenovému výzkumu. Spotřebitelé se na tomto trhu chovají často nelogicky a to hlavně z důvodu nedostatečného množství dostupných informací. K tomuto zjištění jsem dospěl na základě průzkumu trhu mezi aktivními řidiči. Možným a moderním řešením je vznik portálu, který by na základě spolupráce s čerpacími stanicemi usměrňoval a zprostředkovával kýžené informace směrem k řidičům.
|
|
Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat, který z dostupných geografických informačních systémů (GIS) na českém trhu, určený pro využívání ve státní správě, samosprávě i v soukromém sektoru v ČR, je marketingově nejvýhodnější pro obchodní distribuci společně s geografickými daty firmy GEODIS BRNO. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část se zabývá analýzou společnosti GEODIS, analýzou systémů GIS, výsledky analýzy a doporučením.
|
|
Návrh zlepšení marketingového mixu
Čtvrtečková, Petra ; Klubrt, Josef (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu sportbaru Sportbar´s Herna. Práce je zpracována souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomocí dotazníků a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí jsou navrženy součásti marketingového strategie provozovny s hlavním důrazem na marketingový mix.
|
|
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
|
|
Analýza konkurence na spotřebitelském trhu s vybranou komoditou
VALDMANOVÁ, Markéta
Pro analyzování trhu z hlediska možnosti výběru léků z pohledu spotřebitele jsem pro svou práci použila porovnání zjištěných dat od Sdružení obrany spotřebitelů a vlastní marketingový výzkum. Jako další mi pomohl pro zmapování konkurenčního prostředí na trhu Porterův model pěti sil. V závěru jsem se snažila analyzovat trh z hlediska ochrany spotřebitele. Po zhodnocení těchto výše uvedených analýz jsem usoudila, že konkurence mezi léky Panadol a Paralen spočívá především v ceně. Respondenti také uváděli, že nejčastěji si léky kupují z důvodu předchozí dobré zkušenosti nebo doporučení od lékaře. Další možností jak si na trhu zejména konkurovat je v dosažitelnosti lékárny, ochotě personálu, ceně a rozsahu sortimentu. Důvody, které mohou Panadol a Paralen ohrozit je velký tržní podíl Ibalginu, celkově trh s léčivy ohrožuje vstup generických léků na trh a možnost nákupu léků i na jiných místech než v lékárnách. Konkurenční prostředí z hlediska ochrany spotřebitelů má především tyto problémy: není možnost nákupu léků mimo lékárnu, značně neprůhledný je systém financování a je problém se stanovováním úhrad od zdravotních pojišťoven.
|
|
Návrh na zvýšení spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr
Marková, Denisa ; Babák, Dalibor (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků restaurace Plzeňský dvůr. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů souvisejících s touto problematikou a metod zjišťování spokojenosti. V praktické části je spokojenost zákazníků zjišťována pomocí marketingového výzkumu, který probíhá na základě dotazníkového šetření. Výsledkem této práce je výstup v podobě návrhů a doporučení, které povedou ke zvýšení stávající úrovně spokojenosti zákazníků.
|
|
Spotřební chování na trhu s běžeckými potřebami
HUSÁKOVÁ, Kristýna
Cílem této práce je analyzovat a zhodnotit spotřební a nákupní chování na trhu s běžeckými potřebami. Následně zpracovat doporučení pro podnikatelské subjekty působící na tomto trhu. Práce se zaměřuje na kvantitativní výzkum, na základě kterého je provedena analýza spotřebního chování běžců. Charakterizuje preference spotřebitelů v nakupování běžeckých potřeb, popisuje rozdíly mezi spotřebiteli. Výsledkem analýzy je doporučení pro obchody na trhu s běžeckými potřebami. Jedním z doporučení je pořízení footscanu, testovací dráhy atd.
|