Název: Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Překlad názvu: Marketing Research of GIS suitability for Geodis Products
Autoři: Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: geografická data; GIS; informace; Marketing; marketingový výzkum; produkt; trh; výrobek; výrobkový výzkum; výzkum trhu; geographical data; GIS; market; Marketing; marketing research; product; product research

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5320

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-574473


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet