Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory ovlivňující návštěvnost superligových utkání ve florbale
Šnajberková, Vanda ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Viplerová, Tereza (oponent)
Název: Faktory ovlivňující návštěvnost superligových utkání ve florbale Cíle: Cílem diplomové práce je zjistit faktory, které ovlivňují návštěvnost diváků na nejvyšší mužské florbalové soutěži v Česku. Dílčími cíli jsou vysledování základní charakteristiky florbalových diváků a vliv zpoplatnění přenosů na návštěvnost na Superlize. Na základě zjištěných výsledků budou klubům i Českému florbalu navržena doporučení, která pomohou navýšit návštěvnost na superligových zápasech. Metody: V práci je využit kvantitativní i kvalitativní výzkum. Jako kvantitativní byla použita metoda elektronického dotazníkového šetření, která umožnila sebrat data z klubů napříč republikou. Výzkumný vzorek jsou návštěvníci florbalové Superligy, konkrétně 1400 respondentů. Dotazník byl vyplněn 1104x. Práce vyhodnocuje celkem 602 odpovědí, jelikož z důvodu etické stránky výzkumu nebylo možné některé respondenty do výzkumu zařadit. Dotazník zjišťuje důležitost jednotlivých faktorů, které ovlivňují návštěvnost na pětistupňové škále. Faktory jsou rozděleny do tří okruhů: ekonomických, sociálních a sportovních. Pro doplnění výsledků dotazníkového šetření byly využity polostrukturované rozhovory. Náhodným výběrem byli zvoleni čtyři zástupci superligových klubů z řad marketingových pracovníků, trenérů, či funkcionářů a zástupci z řad...
Podnikatelský záměr - pořádání hasičských závodů
Horsáková, Julie ; Šťastný, Jan (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Předložená závěrečná práce se zabývá organizací sportovní akce – konkrétně soutěže v požárním útoku na úrovni extraligy ČR. V jednotlivých částech je rozebrána historie požárního sportu u nás i ve světě, jeho význam a popis disciplín. Obsahuje vlastní návrh, jak uspořádat tento typ soutěže, včetně personálního, materiálního a finančního zajištění. Součástí je i závěrečné ekonomické zhodnocení. Hlavním motivem práce je vyhodnocení, zda by byl vytvořený návrh realizovatelný.
Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012-2014
Vaněk, Petr ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
(abstrakt) První část bakalářské práce "Komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014" se věnuje představení teoretického základu, který je pro další části práce nezbytný. Představeny jsou pojmy jako marketingový a komunikační mix, definován je pojem velká sportovní akce. Druhá část obsahuje představení francouzské značky Peugeot a její české odnože Peugeot ČR. Je zde zmíněna historie nadnárodní společnosti a deskriptivní metodou popsána situace společnosti Peugeot ČR na současném českém trhu. Ve třetí až páté části probíhá analýza komunikační strategie společnosti Peugeot ČR v letech 2012 - 2014. Nejprve jsou vždy vypsány sportovní akce z daného roku, následuje stručné shrnutí všech kampaní automobilky z téhož roku a v posledním bodu jsou velké sportovní akce s kampaněmi společnosti Peugeot ČR porovnány. Závěrečná šestá část práce obsahuje srovnání intenzity jednotlivých kampaní napříč roky 2012 - 2014, srovnání kampaní na základě dalších kritérií a závěrečné doporučení o využití sportovních akcí v komunikační strategii firmy.
Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání
Vacková, Iveta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Management sportovní akce: závody Aliance dětského plavání Cíl práce: Návrh projektu 4. ročníku závodů Aliance dětského plavání jako použitelného modelu k organizaci akce. Použité metody: případová studie, polostrukturovaný rozhovor, neformální rozhovor, zúčastněné pozorování, analýza dokumentů, SWOT analýza Výsledky: Návrh projektu závodů Aliance dětského plavání 2014, který je použitelný jako model této či podobné akce. Doporučení a návrhy pro organizátory dalších ročníků akce. Klíčová slova: sportovní akce, případová studie, zúčastněné pozorování, SWOT analýza, Aliance dětského plavání, plavání
Problematika organizování veřejného maratónu v běhu na lyžích
Gazdačková, Lucie ; Gnad, Tomáš (vedoucí práce) ; Finková, Dana (oponent)
Název práce: Problematika organizování veřejného maratónu v běhu na lyžích Cíle práce: Cílem této diplomové práce je identifikovat všechna úskalí při plánování, realizaci a vyhodnocení veřejného maratónu v běhu na lyžích. Dále by práce měla posloužit jako metodický návod pro organizaci masového závodu. Metoda: Při řešení byla použita metoda analýzy dokumentů, které se zabývají danou problematikou. Dalším zdrojem byly dlouholeté organizační zkušenosti LK Slovan Karlovy Vary s pořádáním masového závodu. Výsledky: Diplomová práce byla zpracována a vznikl tak podrobný návod k organizaci masového závodu. Hlavním přínosem této diplomová práce je, že může sloužit jako průvodce začínajícím organizátorům masových závodů. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části je přehledně zpracována historie masových závodů v běhu na lyžích u nás i ve světě. Dále jsou zde vytyčena pravidla pro masové závody a také teoreticky rozepsán proces organizování sportovních akcí z hlediska ekonomického, marketingu a managementu. V praktické části se podrobně zabýváme přípravnou fází, realizační fází a závěrečným dokončením závodu. Klíčová slova: Běh na lyžích, masový závod, sportovní akce, metodická příručka
Obecný model a postup plánování sportovních akcí
Vízek, Patrik ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Obecný model a postup plánování sportovních akcí Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvořit a navrhnout obecný postup pro plánování sportovních akcí a zároveň také zkonstruovat a navrhnout obecný model pro plánování sportovních akcí. Metody: V diplomové práci byla použita metoda kvalitativní analýzy a syntézy poznatků z vybraných akcí. Výsledky: Výstupy práce jsou obecný postup a model pro plánování sportovních akcí, které jsou použitelné pro kteroukoli sportovní akci a slouží organizátorům ke zjednodušení jejich práce s přípravou sportovní události. Klíčová slova: plánování, organizovaní, model plánování, postup plánování, sportovní akce
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů
Podmínky dobrovolnictví při vybraných sportovních akcích
Denk, Štěpán ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Podmínky dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit oblast dobrovolnictví na vybraných sportovních akcích. Prezentována je metodika práce s dobrovolníky a to právě v jednotlivých oblastech managementu dobrovolnictví. Na základě dat z diametrálně odlišných akcí jsou definovány rozdílné charakteristiky sportovního dobrovolnictví. Dílčím cílem v závěrečné části je vypracovat doporučení na základě výzkumu, které by v budoucnu ještě zlepšily a zefektivnily sportovní dobrovolnictví na stejných či obdobných akcích. Metody: Samotný výzkum je proveden pomocí dotazníkové metody dobrovolníků na HME v atletice a oblastních závodů v orientačním běhu. Vedlejší metodou je rozhovor, konkrétně s ředitelem závodu orientačního běhu. Výsledky: Výsledky výzkumu zobrazují diametrálně odlišné podmínky organizace vybraných akcí jak v oblasti řízení dobrovolnictví, tak i ostatních klíčových činností. I přes velké rozdíly obou sportovních akcí existují určité charakteristiky sportovního dobrovolnictví, které jsou oběma akcím společné. Jak tyto společné rysy, tak i ty odlišné, jsou charakterizovány a diskutovány v praktické části. Závěrem vznikla skupina doporučení pro vytvoření podmínek úspěšnosti akce, na které se manažeři mohou zaměřit a využít je pro zdárnou...
Průzkum spokojenosti účastníků Mistrovství České republiky v beachvolejbale v porovnání s podobnými zahraničními turnaji
Sládek, Jiří ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Průzkum spokojenosti účastníků Mistrovství České republiky v beachvolejbale v porovnání s podobnými zahraničními turnaji Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit spokojenost beachvolejbalistů s MČR v Opavě 2020 v porovnání se zahraničními turnaji. V návaznosti na tato zjištění budou případně navrhnuta doporučení a rady pro zkvalitnění Mistrovství České republiky. Metody: Hlavními metodami využitými v této práci jsou elektronické dotazování a polostrukturovaný rozhovor. Tvorba dotazníku byla inspirována metodou SERVIMPERF a Bradyho modelem. Celkově dotazník zkoumal spokojenost s 26 atributy. Základní soubor zde tvořili reprezentační hráči beachvolejbalu. Rozhovor byl poté proveden s dvěma reprezentačními hráči a jeho úkolem bylo především doplnit informace získané z elektronického dotazování. Výsledky: Získaná data jsou interpretována pomocí grafů, a především pak klasifikačními kříži a tabulkami. Z těchto dat vyplynulo, že hráči nebyli spokojeni s naprostou většinou zkoumaných atributů na MČR 2020. Naproti tomu na zahraničních turnajích panuje s většinou atributů spokojenost. Z výsledného porovnání tedy vycházejí zahraniční turnaje daleko lépe, a proto bylo potřeba navrhnout celou řadu doporučení, díky kterým by měly být budoucí MČR kvalitnější, což by zajistilo zvýšení hráčské...
Implementace řízení sportovní akce v plavání
Nováková, Jana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
1 Abstrakt Název: Implementace řízení sportovní akce v plavání Cíle: Cílem této práce bylo zjištění nedostatků při organizaci 36. Mezinárodního mistrovství ČR Masters v plavání a vytvořit návrhy na zlepšení organizace dalších akcí pořádaných plaveckým oddílem v Mladé Boleslavi. Metody: Pro účely práce byly použity metody kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Vybraná akce byla podrobně popsána pomocí metody případové studie. Pomocí dotazníkového šetření došlo ke sběru dat od účastníků akce a díky rozhovoru s jedním z pořadatelů byl zjištěn pohled organizačního týmu na celou událost. Výsledky: Dosažené výsledky ukazují, že nedostatky při dané akci viděli účastníci spíše v místě, kde se konala. Vytýkali jeho velikost a nedostatečné zázemí. Ačkoli se jedná o faktor, který organizační tým nemůže zcela dobře ovlivnit, byly navrženy řešení. Jediným zjištěným organizačním nedostatkem byla absence zpětné vazby, které by mohla být cenným nástrojem pro budoucí akce. I pro tento nedostatek práce navrhuje doporučení na zlepšení. Klíčová slova: plavání, management, pořádání sportovní akce

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.