Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výzkum veřejného mínění návštěvníků Olympijského parku Soči - Letná 2014
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
5 Abstrakt Název: Výzkum veřejného mínění návštěvníků Olympijského parku Soči - Letná 2014 Cíl: Na základě veřejného mínění návštěvníků zhodnotit význam stavby Olympijského parku Soči - Letná 2014 a navrhnout změny konceptu pro následující parky při letních a zimních olympijských hrách. Metody: Pro zjištění veřejného mínění byl použit kvantitativní dotazník. Jako vedlejší metoda sloužil kvalitativní hloubkový rozhovor se zástupci sportovních institucí a analýza dokumentů z interních zdrojů. Výsledky: Olympijský park Soči - Letná 2014 navštívili zejména aktivní sportovci z Prahy či Středních Čech. Většina z nich byla s konceptem parku spokojena a navštívila by takový park i v příštích letech, do kterých by doporučila větší kapacitu a vhodnější občerstvení. Lidé si přišli do parku zasportovat, vyzkoušet méně známé sporty a myslí si, že by pomohl motivovat veřejnost, aby více sportovala. Klíčová slova:Veřejné mínění, sport a populace, Olympijský park Soči - Letná 2014, zimní olympijské hry
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů
Výzkum veřejného mínění návštěvníků Olympijského parku Soči - Letná 2014
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
5 Abstrakt Název: Výzkum veřejného mínění návštěvníků Olympijského parku Soči - Letná 2014 Cíl: Na základě veřejného mínění návštěvníků zhodnotit význam stavby Olympijského parku Soči - Letná 2014 a navrhnout změny konceptu pro následující parky při letních a zimních olympijských hrách. Metody: Pro zjištění veřejného mínění byl použit kvantitativní dotazník. Jako vedlejší metoda sloužil kvalitativní hloubkový rozhovor se zástupci sportovních institucí a analýza dokumentů z interních zdrojů. Výsledky: Olympijský park Soči - Letná 2014 navštívili zejména aktivní sportovci z Prahy či Středních Čech. Většina z nich byla s konceptem parku spokojena a navštívila by takový park i v příštích letech, do kterých by doporučila větší kapacitu a vhodnější občerstvení. Lidé si přišli do parku zasportovat, vyzkoušet méně známé sporty a myslí si, že by pomohl motivovat veřejnost, aby více sportovala. Klíčová slova:Veřejné mínění, sport a populace, Olympijský park Soči - Letná 2014, zimní olympijské hry
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentů

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.