Název:
Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013
Překlad názvu:
Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013
Autoři:
Zbořilová, Veronika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingová komunikace Mistrovství světa v akrobatickém rock and rollu 2013 Cíl: Zhodnocení marketingové komunikace MS v akrobatickém rock and rollu 2009 a návrh marketingové komunikace pro rok 2013 Metody: V této práci byly použity metody analýza textů a dokumentů, kvalitativní rozhovor, pozorování a SWOT analýza. Výsledky: Nový ucelený návrh marketingové komunikace se dvěma variacemi vzhledů reklamních letáků Klíčová slova:Marketing, komunikační mix, sportovní akce, analýza dokumentůTitle: Marketing communication of World championship in acrobatic rock and roll 2013 Goal: Evaluation of marketing communication of World championship in Acrobatic Rock and Roll 2009 and proposing marketing communication of 2013 Methods: In this work were used analysis of texts and documents, qualitative interview, observation and SWOT analysis. Results: New integrated proposal of marketing communication with two appearance variations of advertising leaflets. Key words: Marketing, communication mix, sport event, analysis of documents
Klíčová slova:
analýza dokumentů; komunikační mix; Marketing; sportovní akce; analysis of documents; communication mix; Marketing; sport event