Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 751 záznamů.  začátekpředchozí741 - 750další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití Webu 2.0 v knowledge managementu malých a středních firem
Mejzlík, Štěpán ; Mikan, Pavel (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Práce se věnuje možnostem využití trendů Webu 2.0 v knowledge managementu podniku. Její těžiště spočívá ve zkoumání systémů označovaných souhrnným názvem Enterprise 2.0. Cílem je ukázat, jaké možnosti Enterprise 2.0 podnikům nabízí, jak může přispět k efektivnímu knowledge managementu a jak může díky tomu podnik zvyšovat svou efektivitu. Práce se zabývá i způsobem zavádění Enterprise 2.0 v podniku s důrazem na začleňování systému do širšího rámce firemní kultury. V aplikační části práce navrhuje řešení knowledge managementu mezi lektory významné pražské jazykové školy.
Virtuální konstrukce sociální reality skrze online komunikaci a sociální sítě
Klouček, Viktor ; Rosický, Antonín (vedoucí práce) ; Sigmund, Tomáš (oponent)
Tato práce je studií vlivu internetu na formování sociální reality. Hlavním faktorem na tvorbě sociální reality je prvek socializace, tedy komunikace. V této práci se zaměřuji na online komunikaci a socializaci, probíhající pomocí chatů, diskusí, blogů, fór shrnutě existující pod pojmem sociální sítě, které si dnes dobyly velmi silné postavení mezi komunikačními aplikacemi, přístupnými na internetu. Pokusil jsem se zjistit, jak online komunikace působí na člověka a jak blízké vazby si člověk může ve virtuálním prostředí vytvořit s ostatními členy těchto prostředí. Dnešní technologie vytvářejí nové formy komunikace a způsoby a vazby mezi online členy komunikačních skupin jsou odlišné od reálných. Vzdálenost již není rozhodující a je bráno jako samozřejmé interagovat a tedy i ovlivňovat a být ovlivňován člověkem z rozdílého geografického, sociálního, ekonomického, či politického prostředí. To vše má vliv na konstrukci sociální reality komunikujících. Studie proběhla formou dotazníku. Dotazník byl rozeslán dvěma stům lidem, od kterých se mi jich vrátilo celkem 107. Více než polovina ze 107 respondentů se navzájem nezná, pocházejí z různých sociálních vrstev a různých oblastí v rámci České Republiky. Věkové rozmezí respondentů je 15-63 let. Respondenti byli dotazováni na otázky směřující na reálnost virtuální komunikace, virtuální přátelství a vazby mezi členy skupin. Dále pak na autenticitu informací a částečně i na vliv reklamy při rozhodování. Vlastním příspěvkem byla konstrukce dotazníku a analýza odpovědí směrem k vytvoření závěrů o vlivech online komunikace na vnímání a formování sociální reality. Analýza zaměřená na respondenty trávící na internetu většinu času přinesla zajímavé závěry ve srovnání se skupinami, u nichž je podíl času tráveného online menší. Práce začíná teoretickým shrnutím reality, její konstrukce a vlivy, dále pak online aplikacemi a vědeckými pracemi zahrnující jejich dopady, jak pozitivní, tak negativní. Následuje studie a představení vzorku respondentů, spolu se základními otázkami, hypotézami a interpretace odpovědí s přihlédnutím na předchozí práce. V závěru shrnuji výsledky práce a načrtávám přibližný pohled do budoucnosti, co se virtuální komunikace a jejích vlivů týče. V části přílohy je uveden dotazník a podrobnější odpovědi respondentů na čas trávený u různých aplikací.
Sociální sítě - případová studie sítě Facebook
Remta, Daniel ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám internetovými sociálními sítěmi. Na počátku práce popisuji sociální sítě obecně. Pokračuji internetovými sociálními sítěmi, kde začnu jejich stručnou historií a poté se zaměřuji na popis jejich základních rysů. Další část je věnována možnosti využití sociálních sítí jak pro běžného uživatele, tak business uživatele nebo státní instituce či politiky. Navazující kapitola je věnována rizikům internetových sociálních sítí. Tato rizika jsou popsána pro uživatele i provozovatele. Praktická část mé práce je věnována internetové sociální síti Facebook. Zde je stručně popsána jeho historie a základní možnosti využití. Větší část této kapitoly je věnována částečné analýze obsahu Facebooku se zaměřením na školství, politiku, firmy a sociálně-patologické fenomény. Tato část je doplněna tabulkami s údaji zjištěnými v prostředí Facebooku. Práce je zakončena stručným shrnutím zjištěných poznatků.
Fenomén sociální sítě Facebook v soudobé komunikaci
Mareš, Jakub ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Kalina, Jaroslav (oponent)
Transdisciplinárně zaměřená práce se zabývá komunikací na sociální síti Facebook. Autor nejdříve předkládá teoretické uvedení do problematiky sociální komunikace a následně do komunikace na sociálních sítích. Přibližuje koncept Nových médií a webu 2.0 jakožto zásadní myšlenkové platformy pro možnost plného rozvinutí potenciálu Facebooku. Autor dále diskutuje pojem online sociálních sítí a sociálního kapitálu, na kterých demonstruje zákonitosti propojení lidí; mimo jiné i na teorii Malého světa. Následnou analýzu potom věnuje Stránkám a Skupinám na Facebooku. Na vybraných kategoriích autor zjišťuje obsah komunikovaných sdělení, motivace lidí se k nim připojovat a také přesah online aktivit do reálného světa.
Marketing na sociálních sítích - Facebook
Kadlecová, Martina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití v marketingu. První kapitola práce popisuje rozvoj internetu. Druhá kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci v kontextu nových možností, které přineší internet. Ve třetí kapitole je podrobně rozebrána problematika sociálních médií s důrazem na sociální sítě. V rámci této kapitoly jsou charakterizovány nejznámější světové i české sociální sítě. Dále práce vysvětluje, jak se dá využít sociální síť Facebook pro marketingové účely. Největší část práce je věnována strategii propagace na Facebooku, která byla vytvořena pro individuální potřeby společnosti Robzone.
Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce "Role ICT ve volbách a v politickém marketingu" se zabývá problematikou fungování politických stran v prostředí nové ekonomiky a marketingu, který dnes slouží jako základní prostředek komunikace politických stran a politiků s veřejností. Politický marketing je spojován s využitím nejnovějších ICT nástrojů, především internetu ve formě webu 2.0 a sociálních sítí. Práce na příkladu amerického prezidenta Baracka Obamy demonstruje moderní způsob vedení úspěšné předvolební politické kampaně s využitím ICT technologií.
Využití webu 2.0 v komerčních organizacích
Vencovský, Filip ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá využitím webu druhé generace v komerčních organizacích. Cílem je popsat možná využití a zhodnotit praktické nasazení v konkrétní organizaci. V teoretické části je objasněna teorie webu 2.0 a jeho nejčastější řešení s akcentem na komerční sféru. V práci bude představeno, jak podnik může využít wiki, jaké blogy se v praxi používají a jak se prezentovat na sociálních sítích. Web druhé generace je následně uveden v kontextu s částmi podnikové informatiky, do kterých přímo zasahuje. V této části je zaznamenán odklon od klasických systémů CRM, SCM, KM a groupware. Teoretické znalosti jsou nakonec aplikovány v analýze prováděné na existujícím podniku. Důrazem je kladen především na reálnost navrhovaného řešení.
Nové trendy v internetovém marketingu
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Budiš, Petr (oponent)
Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.
Využití groupwarové aplikace v zájmové činnosti
Vondráček, Martin ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Kapitán, Petr (oponent)
Groupwarové produkty podporují spolupráci v podnikovém prostředí, ale jejich součásti jsou využívané i mimo pracovní prostředí, v běžném životě. Se spoluprací se též nesetkáváme pouze v podnicích. Tato práce nejprve analyzuje současný stav využívání prostředků groupware (elektronická pošta, diskuse, kalendář) v komunitě fanoušků science fiction a nynější nedostatky v komunikaci, kooperaci a koordinaci aktivit. Dále klade požadavky na systém, který by měl zlepšit situaci. Nakonec hodnotí vybraný systém (kombinace služeb společnosti Google) a demonstruje jeho použití. Účelem práce je posoudit míru využití groupware v komunitě a položit základy pro jeho plné nasazení.
Online marketing of portal iKariera.cz
Kuzmiak, Štefan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Samcová, Ivana (oponent)
Práce se v reakci na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštěvností a počtem registrovaných uživatelů snaží zhodnotit vhodnost, přínosy a efektivitu zvolených nástrojů online marketingu a jejich potenciál pro řešení těchto problémů do budoucnosti. Přínosy a efektivitu SEO, PPC kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaní na komunitní síti Facebook.com rovněž porovnává s jinými ve stejném období realizovanými offline a cross mediálními kampaněmi. Na základě výstupů jednotlivých porovnaní a dalších skutečností se práce v závěrečné části snaží vyslovit do budoucnosti orientované doporučení pro formulaci strategie marketingové komunikace portálu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 751 záznamů.   začátekpředchozí741 - 750další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.