Název:
Nové trendy v internetovém marketingu
Překlad názvu:
New trends in internet marketing and online communication
Autoři:
Řežábová, Božena ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Budiš, Petr (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Rozvoj technologií otvírá stále nové možnosti jak pro realizaci nových nápadů a služeb na trhu, tak pro marketing a komunikaci stávajících produktů a značek, jejichž historie se počítá na desetiletí. Internet přináší nové možnosti všem, podstata a otevřenost nových online platforem, sociálních sítí nevyjímaje, umožňuje vyniknout i malým značkám nad globálními giganty. Práce se věnuje novým trendům v internetovém marketingu, zejména sociálním sítím a způsobům jak tyto trendy využít v komerčním světe.The evolution of technology opens new opportunities for business ideas, as well as for marketing and promotion of existing brands and services. The study focuses on new trends in online marketing and social media and how to leverage them in business and marketing.
Klíčová slova:
online marketing; sociální sítě; trendy marketingu; online marketing; social networks; trends in marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15039