Název:
Online marketing portálu iKariéra.cz
Překlad názvu:
Online marketing of portal iKariera.cz
Autoři:
Kuzmiak, Štefan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Samcová, Ivana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Práca sa v reakcii na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštevnosťou a počtom registrovaných užívateľov snaží zhodnotiť vhodnosť, prínosy a efektivitu zvolených nástrojov online marketingu a ich potenciál pre riešenie týchto problémov do budúcnosti. Prínosy a efektivitu SEO, PPC kampane vo vyhľadávacej sieti Google a kampaní na komunitnej sieti Facebook.com taktiež porovnáva s inými v rovnakom období realizovanými offline a cross mediálnymi kampaňami. Na základe výstupov jednotlivých porovnaní a ďalších skutočností sa práca v záverečnej časti snaží vysloviť do budúcnosti orientované doporučenia pre formuláciu stratégie marketingovej komunikácie portálu.Práce se v reakci na problémy portálu iKariéra.cz s nízkou návštěvností a počtem registrovaných uživatelů snaží zhodnotit vhodnost, přínosy a efektivitu zvolených nástrojů online marketingu a jejich potenciál pro řešení těchto problémů do budoucnosti. Přínosy a efektivitu SEO, PPC kampaně ve vyhledávací síti Google a kampaní na komunitní síti Facebook.com rovněž porovnává s jinými ve stejném období realizovanými offline a cross mediálními kampaněmi. Na základě výstupů jednotlivých porovnaní a dalších skutečností se práce v závěrečné části snaží vyslovit do budoucnosti orientované doporučení pro formulaci strategie marketingové komunikace portálu.As a reaction to problems of the portal iKariera.cz with low numbers of visitors and registered users the thesis tries to evaluate the suitability, contributions and effectiveness of chosen online marketing tools and also their potential for solving those problems for the future. The thesis compares the contributions and effectiveness of SEO, PPC campaigns in the search engine of Google and campaigns at social network site Facebook.com with other offline and cross media campaigns realized at the same time. On the basis of a comparison of the outputs and other facts the thesis tries to give future oriented recommendations for the formulation of a marketing communication strategy for the portal."
Klíčová slova:
Komunitní sítě; Online marketing; PPC; SEO; Online marketing; PPC; SEO; Social networks
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13425