Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sociálněpedagogická pomoc obětem domácího násilí
Kadlecová, Martina ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Chrdlová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá sociálněpedagogickými aspekty domácího násilí. V úvodní části práce jsou definovány základní pojmy související s problematikou domácího násilí a je vymezena charakteristika domácího násilí jako nežádoucího jevu ve společnosti. V další kapitole je pozornost zaměřena na aktéry domácího násilí. Následující kapitola upozorňuje na význam prevence domácího násilí, důraz je kladen na primární prevenci. V práci jsou také nastíněny možnosti právní ochrany a pomoci obětem domácího násilí z hlediska právních norem ČR. Stěžejní část práce je věnována sociálněpedagogické pomoci poskytované obětem domácího násilí, kde jsou vymezené sociálněpedagogické aspekty práce s obětí domácího násilí. Pozornost je věnována nejen přímé práci s oběťmi domácího násilí, ale také dalším systémům pomoci určených aktérům domácího násilí. Je také vyzdvihnut význam interdisciplinární spolupráce při řešení problematiky domácího násilí a jsou popsány činnosti institucí poskytující pomoc obětem domácího násilí. Poslední kapitola teoretické části práce nabízí zhodnocení současného systému pomoci poskytovanému obětem domácího násilí v ČR. Empirické šetření zjišťuje současný stav informovanosti vybraného vzorku obyvatel o domácím násilí, dále jeho postojů k němu a zkušeností s ním. Provedeným šetřením bylo zjištěno, že...
Spotřebitelská hodnota značky: standardizované systémy měření značek na českém trhu
Kadlecová, Martina ; Tomek, Michal (oponent) ; Buriánek, Jiří (oponent)
Výkonnost současných ekonomik, zejména pak tendence směřující k jednomu velkému globálnímu hospodářství, nás postavila před možnosti široké spotřební volby. Každý den se setkáváme s velkým množstvím výrobků a služeb při zajišťování našich potřeb. Nadto technologický vývoj, který vůbec umožnil globalizaci, způsobil kvalitativní přibližování produktů. Technologická homogenizace tak vládne dnešnímu konzumerismu. Je stále těžší najít konkurenční výhodu ve změti vzájemně si podobných výrobků a služeb, nejobtížnější pak je tuto přednost ochránit před konkurencí. Má se za to, že tím co poskytuje trvalý náskok, je silná značka. Silná značka může být budována a zachována pouze kontinuální a systematickou prací, která by měla vycházet z empirických dat. Výzkum značky umožňuje změřit její sílu neboli zdraví, identifikovat silné a slabé stránky značky, vymezit věrné zákazníky, popsat vnímání značky spotřebiteli a jejich vztah ke značce, mnohdy umí také předpovědět potenciál růstu tržního podílu značky. Průzkum značky je tedy užitečnou pomůckou v procesu jejího řízení. Pro výzkum značky se často využívají standardizované systémy měření značek, kterými se zabývá tato práce. Konkrétně jsou centrem zájmu takové nástroje, které existují na českém trhu marketingových výzkumů. Standardizovanými nástroji myslíme takové...
Spotřebitelská hodnota značky. Standardizované systémy měření značek na českém trhu
Kadlecová, Martina ; Průšová, Petra (vedoucí práce) ; Tomek, Michal (oponent)
Výkonnost současných ekonomik, zejména pak tendence směřující k jednomu velkému globálnímu hospodářství, nás postavila před možnosti široké spotřební volby. Každý den se setkáváme s velkým množstvím výrobků a služeb při zajišťování našich potřeb. Nadto technologický vývoj, který vůbec umožnil globalizaci, způsobil kvalitativní přibližování produktů. Technologická homogenizace tak vládne dnešnímu konzumerismu. Je stále těžší najít konkurenční výhodu ve změti vzájemně si podobných výrobků a služeb, nejobtížnější pak je tuto přednost ochránit před konkurencí. Má se za to, že tím co poskytuje trvalý náskok, je silná značka. Silná značka může být budována a zachována pouze kontinuální a systematickou prací, která by měla vycházet z empirických dat. Výzkum značky umožňuje změřit její sílu neboli zdraví, identifikovat silné a slabé stránky značky, vymezit věrné zákazníky, popsat vnímání značky spotřebiteli a jejich vztah ke značce, mnohdy umí také předpovědět potenciál růstu tržního podílu značky. Průzkum značky je tedy užitečnou pomůckou v procesu jejího řízení. Pro výzkum značky se často využívají standardizované systémy měření značek, kterými se zabývá tato práce. Konkrétně jsou centrem zájmu takové nástroje, které existují na českém trhu marketingových výzkumů. Standardizovanými nástroji myslíme takové...
Spotřebitelská hodnota značky: standardizované systémy měření značek na českém trhu
Kadlecová, Martina ; Tomek, Michal (oponent) ; Buriánek, Jiří (oponent)
Výkonnost současných ekonomik, zejména pak tendence směřující k jednomu velkému globálnímu hospodářství, nás postavila před možnosti široké spotřební volby. Každý den se setkáváme s velkým množstvím výrobků a služeb při zajišťování našich potřeb. Nadto technologický vývoj, který vůbec umožnil globalizaci, způsobil kvalitativní přibližování produktů. Technologická homogenizace tak vládne dnešnímu konzumerismu. Je stále těžší najít konkurenční výhodu ve změti vzájemně si podobných výrobků a služeb, nejobtížnější pak je tuto přednost ochránit před konkurencí. Má se za to, že tím co poskytuje trvalý náskok, je silná značka. Silná značka může být budována a zachována pouze kontinuální a systematickou prací, která by měla vycházet z empirických dat. Výzkum značky umožňuje změřit její sílu neboli zdraví, identifikovat silné a slabé stránky značky, vymezit věrné zákazníky, popsat vnímání značky spotřebiteli a jejich vztah ke značce, mnohdy umí také předpovědět potenciál růstu tržního podílu značky. Průzkum značky je tedy užitečnou pomůckou v procesu jejího řízení. Pro výzkum značky se často využívají standardizované systémy měření značek, kterými se zabývá tato práce. Konkrétně jsou centrem zájmu takové nástroje, které existují na českém trhu marketingových výzkumů. Standardizovanými nástroji myslíme takové...
Spotřebitelská hodnota značky. Standardizované systémy měření značek na českém trhu
Kadlecová, Martina ; Tomek, Michal (oponent) ; Průšová, Petra (vedoucí práce)
Výkonnost současných ekonomik, zejména pak tendence směřující k jednomu velkému globálnímu hospodářství, nás postavila před možnosti široké spotřební volby. Každý den se setkáváme s velkým množstvím výrobků a služeb při zajišťování našich potřeb. Nadto technologický vývoj, který vůbec umožnil globalizaci, způsobil kvalitativní přibližování produktů. Technologická homogenizace tak vládne dnešnímu konzumerismu. Je stále těžší najít konkurenční výhodu ve změti vzájemně si podobných výrobků a služeb, nejobtížnější pak je tuto přednost ochránit před konkurencí. Má se za to, že tím co poskytuje trvalý náskok, je silná značka. Silná značka může být budována a zachována pouze kontinuální a systematickou prací, která by měla vycházet z empirických dat. Výzkum značky umožňuje změřit její sílu neboli zdraví, identifikovat silné a slabé stránky značky, vymezit věrné zákazníky, popsat vnímání značky spotřebiteli a jejich vztah ke značce, mnohdy umí také předpovědět potenciál růstu tržního podílu značky. Průzkum značky je tedy užitečnou pomůckou v procesu jejího řízení. Pro výzkum značky se často využívají standardizované systémy měření značek, kterými se zabývá tato práce. Konkrétně jsou centrem zájmu takové nástroje, které existují na českém trhu marketingových výzkumů. Standardizovanými nástroji myslíme takové...
Sociálněpedagogická pomoc obětem domácího násilí
Kadlecová, Martina ; Lorenzová, Jitka (vedoucí práce) ; Chrdlová, Michaela (oponent)
Diplomová práce se zabývá sociálněpedagogickými aspekty domácího násilí. V úvodní části práce jsou definovány základní pojmy související s problematikou domácího násilí a je vymezena charakteristika domácího násilí jako nežádoucího jevu ve společnosti. V další kapitole je pozornost zaměřena na aktéry domácího násilí. Následující kapitola upozorňuje na význam prevence domácího násilí, důraz je kladen na primární prevenci. V práci jsou také nastíněny možnosti právní ochrany a pomoci obětem domácího násilí z hlediska právních norem ČR. Stěžejní část práce je věnována sociálněpedagogické pomoci poskytované obětem domácího násilí, kde jsou vymezené sociálněpedagogické aspekty práce s obětí domácího násilí. Pozornost je věnována nejen přímé práci s oběťmi domácího násilí, ale také dalším systémům pomoci určených aktérům domácího násilí. Je také vyzdvihnut význam interdisciplinární spolupráce při řešení problematiky domácího násilí a jsou popsány činnosti institucí poskytující pomoc obětem domácího násilí. Poslední kapitola teoretické části práce nabízí zhodnocení současného systému pomoci poskytovanému obětem domácího násilí v ČR. Empirické šetření zjišťuje současný stav informovanosti vybraného vzorku obyvatel o domácím násilí, dále jeho postojů k němu a zkušeností s ním. Provedeným šetřením bylo zjištěno, že...
Manažer a jeho motivační role v konkrétní společnosti
Kadlecová, Martina ; Tišlerová, Kamila (vedoucí práce) ; Hudeček, Tomáš (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jak se manažeři ve společnosti OVB Allfinanz vypořádávají s motivační rolí -- jak moc si ji uvědomují, využívají ji ve svém styku s podřízenými, a jak sami sebe v této roli hodnotí. Stěžejní výzkumnou metodou je empirické šetření prostřednictvím dotazníků. V případě zjištění jakýkoliv nedostatků v této oblasti, navržení možných opatření.
Vliv člověka na chování tzv. "bojových" plemen psů
KADLECOVÁ, Martina
Tato bakalářská práce podává informaci o pohledu veřejnosti na tzv. bojová plemena, pohledu jak laické, tak odborné veřejnosti. Obsahuje komentář k občasným snahám členů poslanecké sněmovny o změny v zákonech o chovu a držení zvířat. V části seznamuje s historií, vývojem a současným stavem chovu u nás i ve světě. Dále je rozvedena možnost využití těchto plemen a důvody současných problematických situací, preventivní aktivity jak ze strany majitelů, tak ze strany potencionálních obětí těchto útoků. Uvádí statistické údaje potvrzující četnost poranění, či úmrtí lidí po napadení, nebo úderu psem, které eviduje Obor analýz, publikací a externí spolupráce ÚZIS ČR. A v praktických doporučeních nabízí možnosti řešení evidence nejen těchto plemen psů a jejich majitelů, které by situaci zpřehlednilo, působilo preventivně a nezatěžovalo státní rozpočet.
Marketing na sociálních sítích - Facebook
Kadlecová, Martina ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a jejich využití v marketingu. První kapitola práce popisuje rozvoj internetu. Druhá kapitola se věnuje marketingu a marketingové komunikaci v kontextu nových možností, které přineší internet. Ve třetí kapitole je podrobně rozebrána problematika sociálních médií s důrazem na sociální sítě. V rámci této kapitoly jsou charakterizovány nejznámější světové i české sociální sítě. Dále práce vysvětluje, jak se dá využít sociální síť Facebook pro marketingové účely. Největší část práce je věnována strategii propagace na Facebooku, která byla vytvořena pro individuální potřeby společnosti Robzone.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 KADLECOVÁ, Marie
13 KADLECOVÁ, Martina
10 KADLECOVÁ, Michaela
1 KADLECOVÁ, Milena
2 Kadlecová, Magda
3 Kadlecová, Marcela
8 Kadlecová, Marie
15 Kadlecová, Markéta
10 Kadlecová, Michaela
1 Kadlecová, Michala
3 Kadlecová, Milada
5 Kadlecová, Miluše
2 Kadlecová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.