Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 579 záznamů.  začátekpředchozí331 - 340dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku
Hudcová, Ivana ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zvýšit konkurenceschopnost podniku Vínko a jiné dobroty pomocí vytvoření nové marketingové strategie. Při vytváření nové strategie bude vycházeno z analyzování stávající strategie společnosti. Celá práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část vychází z teoretických východisek, druhá část je zaměřena na představení společnosti a analýzu současného stavu a v poslední návrhová část formuluje samotný návrh marketingové strategie vedoucí ke zvýšení zisku, získání nových zákazníků ale i udržení stávajících zákazníků.
Podnikatelský záměr - vybudování kavárny pro osoby trpící celiakií
Bělušová, Kristýna ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu na kavárnu, která mimo kvalitní kávy cílí na zákazníky trpící celiakií (bezlepkový sortiment). Záměrem diplomové práce je vytvořit reálný podnikatelský plán. Za tímto účelem vycházely data pro sestavení finančního plánu z reálných dat. V závěru diplomové práce je zhodnocena úspěšnost sestaveného podnikatelského záměru.
Podnikatelský plan pro založení video studia
Matulová, Veronika ; Nečesánková, Zdeňka (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování reálného podnikatelského plánu pro založení společnosti M. Matula Productions. Na základě teoretických poznatků, zpracovaných analýz vnějšího i vnitřního okolí podniku a průzkumu pomocí dotazníkového šetření je v návrhové části vytvořen konkrétní podnikatelský plán včetně finančního a marketingového plánu. Zpracovaný podnikatelský plán bude sloužit k rozhodnutí, zda s podnikáním začít či nikoliv.
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
Podnikatelský záměr firmy Lucky Baby, s.r.o.
Novotná, Kateřina ; Ambrož, Vladimír (oponent) ; Putnová, Anna (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření podnikatelského plánu na založení společnosti Lucky baby, s. r. o., jež bude provozovat maloobchodní prodejnu s dětským zbožím a bioprodukty. V první části jsou shrnuta všechna podstatná teoretická fakta, na jejichž základě dochází k analýze vnitřního a vnějšího okolí společnosti. V poslední části je představen konkrétní návrh podnikatelského záměru a jeho ekonomické zhodnocení.
Návrh marketingového plánu elektronického obchodu pro vstup na zahraniční trh
Rippl, Adam ; Havlík, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této práce je na základě provedených analýz navrhnout marketingový plán pro vstup na zahraniční trh společnosti, zabývající se elektronickým obchodem. V řešení bylo použito analýz vnějšího a vnitřního prostředí, včetně souhrnné SWOT analýzy. Dále práce analyzuje jednotlivé komunikační kanály digitálního marketingu, které podnik aktuálně používá. Obsahuje návrhy na zlepšení pro jejich efektivnější využití. Výsledkem je návrh komplexního komunikačního mixu v digitálním prostředí, společně se specifikací jednotlivých fází komunikace při vstupu na nový trh.
Marketingový plán vybrané firmy
KOMÁRKOVÁ, Hana
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit současný stav marketingových aktivit vybrané firmy a navrhnout pro ni marketingový plán. Část práce popisuje teoretické pozadí týkající se marketingového plánování a rozboru jednotlivých částí marketingového plánu. Následně se věnuje praktickému vytvoření marketingového plánu pro dané období. Na základě provedených analýz jsou stanoveny marketingové cíle a marketingová strategie podniku. Dále jsou zhodnoceny prvky současného marketingového mixu a doporučeny návrhy na jejich zlepšení. Následuje vypracování programu plánovaných aktivit, vyčíslení rozpočtů a vymezení způsobů kontroly plnění marketingového plánu. Práce dbá především na to, aby byl marketingový plán pro vybranou firmu použitelný v praxi.
Návrh marketingového plánu
Soukupová, Hana ; Milichovský, František (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového mixu ve vybrané společnosti. Teoretická část práce se zabývá základními pojmy marketingu, marketingového mixu a marketingové analýzy a výzkumu. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu marketingového mixu ve společnosti. Na základě výsledků analytické části jsou formulovány návrhy, které by měly přispět k vyřešení aktuálních témat, se kterými se zkoumaná společnost potýká.
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza
Marketingový plán pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami
Trakalová, Aneta ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro zařízení prodejny se sportovním vybavením a servisními službami. Navržený marketingový plán bude vycházet z analýzy poptávky, z analýzy konkurence a z charakteristiky znaků cílových skupin potencionálních zákazníků. Navržený plán na situační analýzu cílového trhu se orientuje na vytvoření marketingové strategie a vytvoření finančního plánu uvedeného zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 579 záznamů.   začátekpředchozí331 - 340dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.