Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
International Marketing Strategy of the Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the design of an international marketing strategy for a selected company. The main objective of this thesis is to develop a proposal for a marketing strategy for a chosen company expanding into a selected international market. The theoretical part of the thesis outlines the concepts and methods that contribute to developing a marketing strategy. The methodological part of the thesis describes the plan and the methodology used in processing the data and information obtained. The practical part focuses on the introduction of the company and the subsequent analysis of the microenvironment and macroenvironment. The final part of the thesis summarises the proposals for an international marketing strategy, which are compiled based on previous research and analysis.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Vrána, Ivan ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato práce sleduje aplikaci marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu z hlediska investičního rozhodnutí. Výstupem této práce je aplikování vhodných marketingových analýz na konkrétním projektu a jejich důležitost v předinvestiční fázi.
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
Marketing Plan for a Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on designing a marketing plan for a selected company. The main goal of this work is to compile a marketing plan for a selected company. The theoretical part deals with the description of terms and methods, contributing to the creation of the marketing plan itself. Methodological part describes the chosen strategy and methodology on how the collected information will be processed. The practical part contains an analysis of the environment, competition and current analysis of marketing activities. The last part is dedicated to a proposal for adjustment and expansion of marketing activities, which is compiled based on a prior analysis.
Návrh marketingového mixu společnosti
Kovářová, Vlaďka ; Přikrylová, Renáta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix společnosti STAVING Olomouc, s.r.o. Teoretická kapitola je věnována návrhům východisek marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé části. Analytická kapitola obsahuje rozbor marketingového mixu dané společnosti a marketingové analýzy. Návrhová kapitola obsahuje návrhy na zlepšení.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik
Bendová, Martina ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou strategii podniku Porsche Brno, který se zabývá zejména prodejem nových a ojetých automobilů a jejich servisem. Zaměřuje se na marketingové činnosti podniku a jejich vliv na postavení podniku na trhu. Z provedených analýz jsou vyvozené závěry a následně navrženy návrhy na zlepšení.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Návrh marketingové strategie značky Nano Snowboards
Vintrová, Zuzana ; Asfourová, Nataly (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie. Na základě teoretických poznatků a analýzy současného stavu firmy, je předložen návrh marketingové strategie, který by měl vést k vymezení se vůči konkurenci a dostání se do širokého podvědomí veřejnosti, získání nových klientů a v důsledku toho k dosažení vyšších tržeb a zisků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.