Název:
Marketingové posouzení dopadů projektu veřejné správy na rozvoj obce
Překlad názvu:
Marketing Impact Assessment Project of Public Administration on development of the municipality
Autoři:
Kaděrka, Jan ; Petřík, Vítězslav (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem této bakalářské práce je vhodný návrh projektu přilehlých ploch cyklostezky za pomocí výzkumu veřejného mínění, analýz mikro a makro prostředí, SLEPT analýzy a SWOT analýzy. Zhodnocení současného stavu a následná doporučení, jaký objekt na zkoumané lokalitě postavit a z jakých zdrojů tento projekt financovat.
The objective of this bachelor thesis is the most suitable project design of the adjacent areas of cycle routes with the means public opinion research, micro and macro environment analysis and SLEPT and SWOT analysis. Evaluation of present state and subsequent recommendation for what kind of facility to build and how to finance it are also part of this thesis.
Klíčová slova:
cyklostezka; makroprostředí; Marketing; mikroprostředí; obec; SLEPT analýza; sportoviště; SWOT analýza; výzkum veřejného mínění; cycle path; macro environment; Marketing; micro environment; public opinion research; SLEPT analysis; sports grounds; SWOT analysis; village
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69045