Název: Návrh konkurenční strategie firmy
Překlad názvu: Proposal of Competitive Strategy of a Company
Autoři: Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: firemní strategie; generické strategie; konkurenční strategie; makroprostředí; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; odběratel; SLEPT analýza; SWOT analýza; tržní vůdce; competitive strategy; corporate strategy; customer; generic strategy; macro environment; marketing; marketing mix; marketing research; SLEPT analysis; SWOT analysis; the market leader

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4119

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-552827


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet