Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,027 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Feasibility Study for Accredited Testing Laboratory
Očko, Martin ; Zich, Robert (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Presented bachelor’s thesis is focused on the provision of the feasibility study for the purpose of transformation of the already existing testing laboratory into an accredited testing laboratory in a selected company. The feasibility study has been carried out based on the proposed structure of the feasibility study by Jiří Fotr and Ivan Souček. The thesis contains an analysis of the current situation on the market of accredited laboratories, description of needed resources, financial analysis, assessment, and identifies risks connected with the realization of the project of transformation of the current laboratory.
Podnikatelský záměr na nákup, renovaci a prodej automobilů
Zábojník, Petr ; Mráček, Pavel (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podnikatelský záměr k nákupu, renovaci a prodeji automobilů. Je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část obsahuje obecné definice, které jsou nezbytné k porozumění využívaných pojmů. Analytická část je zaměřena na zkoumání vnějších i vnitřních vlivů, které mohou podnikatelský záměr ovlivnit. Návrhová část představuje samostatný podnikatelský záměr a všechny potřebné náležitosti k jeho uplatnění, včetně zhodnocení.
Brand development of small company
Šumovský, Albert ; Ulč, Jakub (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the brand development of a company providing online tests and courses for high school students called Confused. In the theoretical part, relevant frameworks and concepts are defined in relation to the development of the brand. The analytical part describes the company, brand, influences on the brand from the market environment and how the brand is being perceived. The proposal part recommends, describes and evaluates changes fulfilling the goal of the thesis and developing the brand.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Hrdinková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu Studio zdravého spánku ve Slavkově u Brna. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se zabývá teoretickými poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá pojednává o představení vybrané maloobchodní jednotky, analyzuje současnou marketingovou situaci a zároveň obsahuje analýzu konkurence. V poslední části této práce jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
Inovace stávajícího systému Competitive Intelligence ve vybrané obchodní společnosti
Sakharova, Polina ; Kostřicová, Alexandra Janoušek (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a zhodnoceni již existujícího systému Competitive Intelligence ve vybrané společnosti. Účelem práce je na základě teoretických podkladů a provedené analýzy navrhnout vhodné inovační řešení pro systém CI společnosti. Úspěšná implementace inovace ve firmě požaduje kvalitní analýzu jak mikroprostředí, tedy současný stav společnosti, interní systém sběru dat a třídění informace, tak i makroprostředí: analýza konkurence, zkoumání vnějších faktorů.
Proposal for Brand Development in the Context of Internationalization
Šviha, Richard ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
This diploma thesis focuses on the international business expansion of an already existing clothing brand Pastel Hood, which aims to deliver high quality products with unique design aesthetics. The owners of the brand have decided to expand their business internationally and Hungary has been selected as the destination for this expansion. Thus, the goal of this thesis is to craft a suitable proposal based on a chosen theoretical framework to reshape the brand in such a way that a successful expansion into this market can be achieved. The goal was reached by employing several analytical models to study the overall business environment, current competition, customers, and opinion of local experts on the topic of expansion. The end result is a proposal for the Pastel Hood brand to ensure maximum compatibility and position to succeed on the Hungarian market.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pečinka, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření konkrétních návrhů pro specifickou značku pro zlepšení dosahu. Tyto návrhy jsou vytvořeny na základě analýzy podpory prodeje největšího konkurenta na trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická obsahuje výklad z odborné literatury, analytická využívá těchto poznatků a aplikuje poznatky z části teoretické na společnost LEGO, jakožto největšího a nejsilnějšího výrobce na trhu. Práce je zakončena návrhovou částí, která přebírá poznatky z analytické části o přístupu nejsilnější firmy a aplikuje je na poměrně slabou značku – Igráček. Návrhy jsou doplněny o ekonomický odhad.
Marketingový mix nově vznikající společnosti
Rozmahelová, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu nově vznikající společnosti. První část je zaměřena na důležité poznatky z oblasti teorie marketingu, zejména na chování zákazníka a spotřebitele a nástroje marketingového mixu. Analytická část se dále věnuje interní analýze spolku inBalance, od kterého by byla nová společnost odvozena. V této kapitole je dále je proveden marketingový průzkum formou dotazníkového šetření a skupinových i individuálních rozhovorů. V dalších částech analýzy je provedena analýza širšího prostředí a analýza konkurence. V závěrečné části práce jsou na základě provedených analýz představeny návrhy jednotlivých nástrojů marketingového mixu, které jsou navrženy s cílem získat první zákazníky a tím úspěšně vstoupit na trh.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Procházková, Lenka ; Leichmannová, Tereza (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingu konkrétní firmy, jejíž majoritním předmětem podnikání je prodej a distribuce ryb a produktů z nich. Práce je členěna do 3 hlavních částí. Úvodní teoretická část objasňuje základní pojmy a nástroje, které marketingová komunikace a podpora prodeje využívá. Ve druhé části je shrnuta aktuální situace firmy, která je vyhodnocována na základě analýz. Poslední část práce obsahuje vlastní návrhy na zlepšení, které by na firmu mohli mít pozitivní vliv v oblasti podpory prodeje a reklamy.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Šrom, Dominik ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení výkonnosti společnosti ČEKMONT elektro s.r.o. v období od roku 2018 do roku 2022. Úvodní část se věnuje teoretickým základům tématu, jsou zde popsány základní principy finanční analýzy, metody, ukazatelé a používané výpočty. Následující část prezentuje výsledky finanční analýzy založené na předchozí teoretické části. Závěrečná část práce je zaměřena na interpretaci těchto výsledků a na doporučení pro zlepšení finanční situace společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,027 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.