Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3,050 záznamů.  začátekpředchozí2109 - 2118dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Zahrádková, Lenka ; Onufer, Pavel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na pojem firemní kultury. Vysvětluje její nástroje a prostředky zaměřené především směrem ven na stávající i potenciální zákazníky společnosti. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno u klientů vybrané banky. Výsledkem je zpětná vazba na podobu firemní kultury, jak ji vnímají samotní klienti, v porovnání s představami vedení společnosti. Závěrem ověřuji stanovené hypotézy a uvádím návrh možného řešení, jehož způsobem je možné tyto nedostatky řešit.
Vliv kontroly na evaluaci a motivaci zaměstnanců
Voňavka, Adam ; Slavíček, Vojtěch (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na motivaci a evaluaci zaměstnanců v gastro podniku, analýzu těchto činností a jejich vliv na nežádoucí chování personálu k podnikovým financím a majetku obecně. V první části budou popsána teoretická východiska problematiky, základní pojmy a jejich souvislosti. Poté bude celý problém důkladněji rozebrán a budou uvedeny praktické příklady problémů a jejich dosavadní řešení. Po tomto komplexním uvedení do problematiky budou navržena taková opatření, která by měla mít maximální možný efekt prostřednictvím teoretických poznatků, logických úvah a nakonec i praktických zkušeností.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Malíček, Jakub ; MSc, Petr Koudela, MBA, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá nalezením optimálního návrhu využití marketingu a jeho principů u vybraného živnostníka Jana Matyáše. Pan Matyáš se zabývá zakázkovou výrobou produktů uměleckého kovářství. Hlavním cílem je provedení analýzy současného stavu živnosti pana Matyáše, identifikace klíčových faktorů, které jeho činnost ovlivňují a následné navržení takových kroků v oblasti zavedení marketingových aktivit, které pozitivně ovlivní povědomí o existenci činnosti pana Matyáše, přinesou růst tržeb a podpoří jeho dobré jméno.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Kalužík, Jakub ; Haltufová, Veronika (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se věnuje návrhu opatření, která povedou k posílení konkurenceschopnosti společnosti. Základem části této práce nazvané Teoretická východiska práce je objasnění pojmů týkajících se strategického řízení a konkurenceschopnosti, kterými jsou především používané technologie, analýzy, charakteristiky prostředí maloobchodu s IT, současných trendů a vývoje, ale také stručná analýza firmy. Další část čerpá z teoretických poznatků z předchozí části a věnuje se analýze řešeného problému. Dále pak následuje samotný návrh řešení a změn spojený se zhodnocením celého projektu a stručnou kalkulací nákladů.
Marketingový plán personálního informačního systému Kompas2
Gultová, Pavla ; Tichý, Vlastimil (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu personálního informačního systému Kompas2, který je vyroben a distribuován společností PC HELP, a.s. V teoretické části se zároveň zabývá mapováním moderních marketingových trendů. Při návrhu marketingových aktivit je velká pozornost věnována internetovému marketingu, s důrazem na obsahový marketing.
Studie materiálových a informačních toků v podniku HELLA
Junek, Karel ; Pavlíček, Radek (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá optimalizací materiálových a informačních toků ve vybraném podniku. Práce je tvořena analýzou současného stavu interní problematiky materiálových a informačních toků ve vztahu k dodavatelům a zákazníkům. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy logistiky, týkající se zmíněné problematiky. Praktická část analyzuje současnou situaci v podniku Hella a obsahuje návrhy vhodné pro optimalizaci současného stavu.
Návrh komunikačního mixu podniku
Černá, Simona ; Vilímová, Monika (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zlepšením komunikačního mixu vybraného podnikatelského subjektu. V první části je popsán marketing, analýza prostředí, marketingový mix, nástroje komunikačního mixu a marketingový výzkum z teoretického hlediska. V následující analytické části je popsána činnost zvoleného subjektu, současný komunikační a marketingový mix. Tato část také obsahuje analýzu oborového a obecného okolí, SWOT analýzu a marketingový průzkum. V poslední části se pokusím navrhnout nový komunikační mix vedoucí ke zlepšení situace v podniku a rostoucím tržbám.
Návrh na zlepšení motivačního systému ve vybrané společnosti
Skládalová, Petra ; MBA, Pavel Šafránek, (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pracovní motivace. Orientuje se na zlepšení motivačního systému v konkrétní společnosti. Prostřednictvím provedených průzkumů je analyzován stávající motivační systém společnosti. Na základě výsledků analýzy jsou pak navrhnuta opatření ke zlepšení vedoucí ke zvýšení motivace pracovníků, jejich spokojenosti a zvýšení výkonnosti společnosti.
Personální činnosti v organizaci: Motivace
Horák, Martin ; Ďurajka, Martin (oponent) ; Franková, Emilie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá motivací zaměstnanců ve zkoumané společnosti. Na základě empirického šetření jsou navrženy instrumenty, které zaměstnance stimulují k vyššímu pracovnímu výkonu. Zaměstnancům tyto instrumenty pomohou i snížit stres a zlepšit komunikaci ve společnosti. Cílem práce je na základě analýzy současného stavu ve společnosti navrhnout motivační instrumenty, které zvýší výkon zaměstnanců.
Návrh změny organizační kultury ve společnosti SILGOR, a.s.
Tošerová, Valérie ; Orlík, Adam (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo shrnutí teoretických poznatků spojených s pojmem organizační kultura, popsání nejdůležitějších funkcí, prvků, struktury, typologie a metod pro její analýzu. Na základě analýzy organizační kultury v organizaci byla nastíněna stávající úroveň organizační kultury pomocí využití systematického pozorování a šetření formou rozhovorů, metod písemného dotazování a analýzy vnitropodnikových dokumentů. Poté došlo k odhalení nedostatků v organizační kultuře organizace a navržení několika opatření a doporučení pro zlepšení aktuálního stavu směrem k žádoucí organizační kultuře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 3,050 záznamů.   začátekpředchozí2109 - 2118dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.