Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Zahrádková, Lenka ; Onufer, Pavel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na pojem firemní kultury. Vysvětluje její nástroje a prostředky zaměřené především směrem ven na stávající i potenciální zákazníky společnosti. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno u klientů vybrané banky. Výsledkem je zpětná vazba na podobu firemní kultury, jak ji vnímají samotní klienti, v porovnání s představami vedení společnosti. Závěrem ověřuji stanovené hypotézy a uvádím návrh možného řešení, jehož způsobem je možné tyto nedostatky řešit.
Výuka češtiny na českých školách v zahraničí
Zahrádková, Lenka ; Šmejkalová, Martina (vedoucí práce) ; Hájková, Eva (oponent)
Resumé Diplomová práce se zabývá výukou českého jazyka na českých školách v zahraničí. Klade si za cíl zjistit, na co čeští učitelé ve výuce kladou důraz, jaké metody používají a jaká specifika s sebou výuka v zahraničí nese. Teoretická část práce nastiňuje historický vývoj české emigrace od 2. poloviny 19. století, aspekty bilingvismu, které výuku češtiny v zahraničí ovlivňují, a představuje tři zkoumané vzdělávací instituce - Krajanský vzdělávací program, Evropské školy a Českou školu bez hranic. Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které bylo zacíleno na učitele. Byly zjišťovány používané formy vyučování a metody výuky - způsob prezentace nového učiva, procvičování a typy úloh, metody prověřování a hodnocení a četnost používání technických pomůcek při výuce. Interpretace výsledků je uvedena v souhrnném vyhodnocení se zaměřením na specifika výuky češtiny v zahraničí.
Synkretismus tradičních šamanských prvků v burjatském buddhismu
Dulskaia, Elvira ; Janeček, Petr (vedoucí práce) ; Zahrádková, Lenka (oponent)
Аbstrakt Tato bakalárská práce je venována problematice synkreze dvou velmi odlišných duchovních nebo náboženských smeru: buddhismu a šamanismu. V této práci jsem se zamerila na konkrétní území, ve kterém se vyskytuje tento fenomén: současné Burjatsko, autonomní republika v Ruské federaci, kde žije predevším mongolské etnikum Burjatu.
Výuka češtiny na českých školách v zahraničí
Zahrádková, Lenka ; Šmejkalová, Martina (vedoucí práce) ; Hájková, Eva (oponent)
Resumé Diplomová práce se zabývá výukou českého jazyka na českých školách v zahraničí. Klade si za cíl zjistit, na co čeští učitelé ve výuce kladou důraz, jaké metody používají a jaká specifika s sebou výuka v zahraničí nese. Teoretická část práce nastiňuje historický vývoj české emigrace od 2. poloviny 19. století, aspekty bilingvismu, které výuku češtiny v zahraničí ovlivňují, a představuje tři zkoumané vzdělávací instituce - Krajanský vzdělávací program, Evropské školy a Českou školu bez hranic. Ve výzkumné části jsou prezentovány výsledky dotazníkového šetření, které bylo zacíleno na učitele. Byly zjišťovány používané formy vyučování a metody výuky - způsob prezentace nového učiva, procvičování a typy úloh, metody prověřování a hodnocení a četnost používání technických pomůcek při výuce. Interpretace výsledků je uvedena v souhrnném vyhodnocení se zaměřením na specifika výuky češtiny v zahraničí.
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Zahrádková, Lenka ; Onufer, Pavel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na pojem firemní kultury. Vysvětluje její nástroje a prostředky zaměřené především směrem ven na stávající i potenciální zákazníky společnosti. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno u klientů vybrané banky. Výsledkem je zpětná vazba na podobu firemní kultury, jak ji vnímají samotní klienti, v porovnání s představami vedení společnosti. Závěrem ověřuji stanovené hypotézy a uvádím návrh možného řešení, jehož způsobem je možné tyto nedostatky řešit.

Viz též: podobná jména autorů
3 Zahrádková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.