Název:
Firemní kultura jako cesta ke získání zákazníka
Překlad názvu:
Firm Culture as a Tool for Succesfull Acquiring of a Customer
Autoři:
Zahrádková, Lenka ; Onufer, Pavel (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se v teoretické části zaměřuje na pojem firemní kultury. Vysvětluje její nástroje a prostředky zaměřené především směrem ven na stávající i potenciální zákazníky společnosti. Praktická část obsahuje výsledky dotazníkového šetření, které bylo provedeno u klientů vybrané banky. Výsledkem je zpětná vazba na podobu firemní kultury, jak ji vnímají samotní klienti, v porovnání s představami vedení společnosti. Závěrem ověřuji stanovené hypotézy a uvádím návrh možného řešení, jehož způsobem je možné tyto nedostatky řešit.
This diploma thesis focuses in the theoretical part on the concept of corporate culture. It explains its tools and resources focused primarily outwards on existing and potential customers. The practical part contains results of a survey which was conducted at a selected bank. The result is feedback on the form of corporate culture as perceived by the clients themselves, compared with the ideas of the company management. Finally I verify the hypothesis and present a proposal of possible solutions which may help to resolve these shortcomings.
Klíčová slova:
emoce; Firemní kultura; komunikace; marketingový mix; motivace; communication; Company culture; emotion; marketing mix; motivation
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/37146