Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 434 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv pandemie COVID-19 na atletiku dětí
Zelenková, Karolína ; Kaplan, Aleš (vedoucí práce) ; Mejsnarová, Linda (oponent)
Název bakalářské práce: Vliv pandemie COVID-19 na atletiku dětí Zpracovala: Karolína Zelenková Vedoucí bakalářské práce: doc. PhDr. Mgr. Aleš Kaplan, MBA, Ph.D. Cíl práce: Cílem mé bakalářské práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit zájem mladšího a staršího žactva o atletiku v době pandemie COVID-19. Metodika práce: Pro zpracování bakalářské práce byl použit nestandardizovaný dotazník, který byl zprostředkován v tištěné formě. O spolupráci bylo požádáno 6 náhodně vybraných atletických klubů v Jihočeském kraji. Výzkumu se zúčastnilo 82 atletů. Dotazník obsahoval 8 úvodních charakteristických otázek a 14 otázek týkajících se pandemie COVID-19 a jejího vlivu na atletický trénink. Předmětem výzkumu byla motivace žactva ke sportování během pandemie a zároveň porovnání názorů mladých atletů z jihu Čech během pandemie s dobou před pandemií. Výsledky práce: Výsledkynaznačují, že během pandemie COVID-19mladýmatletům chyběla možnost účasti na atletických trénincích. Více než polovina respondentů se věnovala pohybu pravidelně více něž 30 minut denně, a to i přesto, že 72 % z nich nemělo ze strany trenérů žádnounáhradu online formou. Motivace k tréninků byla dleodpovědívětšinou bezproblémová a většina respondentů si aktivně hledala pohybové aktivity online. Motivace ze strany rodičů byla taktéž...
Význam zážitkového vzdělávání ve vysokoškolské přípravě sester
Melicharová, Anna ; Tomová, Šárka (vedoucí práce) ; Raudenská, Jaroslava (oponent)
Význam zážitkového vzdělávání ve vysokoškolské přípravě sester je téma, které si zaslouží své zpracování, ale bohužel v eské republice je oproti zahranií v podstatě neprobádané. Z tohoto vyplývá, že v rámci diskuse byly výsledky výzkumného šetření v rámci této bakalářské práce porovnávány pouze se zahraniními studiemi. Hlavním cílem bakalářské práce je doložit poznatky o vlivu zážitkového vzdělávání na kvalitu výuky předmětů, kde je tato výuková metoda použita v rámci studia oboru ošetřovatelství. Dále doložit poznatky o pozitivech a negativech metody zážitkového vzdělávání z pohledu studentů ošetřovatelství a zmapovat subjektivní vnímání a přínos zážitkového uení ze strany studentů ošetřovatelství. Bakalářská práce má dvě ásti. ást teoretická je zaměřena na definování systému zážitkového vzdělávání a jeho jednotlivých složek. Zároveň jsou zde definovány výukové metody, typické pro vysokoškolské vzdělávání. ást praktická je zaměřena na kvantitativní výzkum formou anketního šetření vlastní konstrukce, zaměřujícího se na výuku komunikace v rámci vysokoškolského studia oboru ošetřovatelství. Respondenty byli v tomto případě studenti oborů Všeobecné ošetřovatelství a Pediatrické ošetřovatelství na vybraných vysokých školách. Vyhodnocením anketního šetření byl prokázán přínos výuky prostřednictvím...
Marketingový audit spokojenosti zákazníků
Valášková, Lucie ; MSC, Jakub Ondroušek MA, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na marketingový audit spokojenosti zákazníků se službami ubytovacího zařízení Domeq. Teoretická východiska práce představují základní pojmy související s touto problematikou. Na základě provedených analýz, které jsou použity v analytické části práce jsou navržena doporučení ke zvýšení spokojenosti se službami ubytovacího zařízení.
Marketingový mix podniku
Nezhyba, David ; Markes, Radovan (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým mixem podniku se zaměřením na trh s koncovými zákazníky v USA. Obsahuje teoretickou rešerši, která tvoří podklad k analytické části. Dále obsahuje analytickou část, která slouží jako vyhodnocení současné situace společnosti. Poslední část práce tvoří návrhy přispívající ke zlepšení marketingového mixu.
Zhodnocení efektivity komunikace ve společnosti se zaměřením na týmové porady
Turcovská, Adéla ; Václavík, Lukáš (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na komplexní zkoumání efektivity týmových porad a komunikačních procesů v konkrétní neziskové organizaci, s cílem identifikovat klíčové nedostatky a navrhnout praktická řešení pro jejich překonání. Hlavním výstupem práce je podrobný seznam navrhovaných změn, které mohou být uplatněny napříč všemi odděleními organizace.
Digital Detox at Brno University of Technology
Kozlovský, Dominik ; Šťastná, Dagmar (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis aims to frame the concept of digital addiction and digital detox and research digital addiction and the experience with digital detox among students and teachers at Brno University of Technology. The thesis consists of a theoretical part, which includes a literature review of digital addiction and digital detox, and a practical part, focused on the research using a questionnaire distributed to students and teachers. The questionnaire survey results showed that more than 70% of respondents spend more than two hours daily on the phone, with Facebook and Instagram being the most used applications. Simultaneously, almost 70% of respondents admitted using the phone more than they originally intended, which suggests possible symptoms of digital addiction. Almost 90% of respondents were aware of digital detox, and about 50% had personal experience with some form of digital detox. Most respondents recommended digital detox, which indicates their awareness of its positive effects.
Ideální učitel 1. třídy očima rodičů
Batelková, Dana ; Krčmářová, Tereza (vedoucí práce) ; Wildová, Radka (oponent)
Diplomová práce mapuje pohled rodičů dětí navštěvujících poslední ročník mateřské školy a zjišťuje, jaká očekávání mají od učitelů prvního ročníku základní školy. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky ohledně hlavních aktérů přítomných u přechodu žáka do 1. ročníku, čímž jsou žák, rodina a učitel. Praktická část je zaměřena na smíšené výzkumné šetření. V první kvantitativní části je využita metoda dotazníku, kdy výzkumný vzorek představují rodiče předškolních dětí. Z odpovědí vyplývají názory respondentů na představu o ideálním učiteli prvního ročníku základní školy. Na tuto představu rodičů reagují učitelé a učitelky prvního ročníku ZŠ v druhé kvalitativní části výzkumného šetření. Metodou polostrukturovaných skupinových rozhovorů je zjišťováno, zda jim představy rodičů připadají realistické a zda tuto představu o ideálním učiteli naplňují či dokáží naplnit. Cílem diplomové práce je zjistit, jak podle rodičů vypadá onen učitelský "ideál", jaké charakteristiky ve vztahu k žákům i rodičům rodiče preferují, a jak na tyto představy reagují učitelky a učitelé prvního ročníku. Rodičovské preference byly shromážděny v obraz ideálního pedagoga 1. ročníku, který byl přednesen učitelům a učitelkám 1. tříd, které se vyjadřovali k...
Content and Language Integrated Learning (CLIL) in Engineering Courses at Brno University of Technology
Denysenko, Valeriia ; Langerová, Petra (oponent) ; Ellederová, Eva (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis aims to frame the content and language integrated learning (CLIL) concept and analyse some factors influencing the successful implementation of CLIL in engineering courses at Brno University of Technology. The theoretical part of the thesis discusses the advantages of CLIL, explains Coyle, Hood and Marsh’s CLIL framework, and describes different pedagogical models and strategies used to integrate CLIL into a curriculum. It also provides a survey of selected CLIL research studies which has shown that the use of CLIL at universities has a significant influence on learning a content-based subject through the medium of a foreign language. The practical part of the thesis deals with research focusing on the current situation of CLIL in engineering courses in the study programme English in Electrical Engineering and Informatics at Brno University of Technology. The results of the questionnaire survey among teachers and students are discussed, and possible improvements in CLIL lessons are considered.
Návrh na zlepšení fungování projektového týmu v organizaci
Plachá, Petra ; Davidová, Beáta (oponent) ; Širáňová, Lenka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na spolupráci projektového týmu konkrétní neziskové organizace a její optimalizaci. Vychází přitom z teoretických poznatků projektového managementu, analyzuje současnou situaci a přichází se sadou jednoduše realizovatelných návrhů, jak fungování zlepšit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 434 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.